• is een stijltang dat tot 180 graden verwarmt goed?
    srs, ik weet er echt niets van...

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 16:28 ]


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    ik denk zomaar van wel. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb er een tot 200? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe erg krult je haar? Mijne gaat tot 200, en dat is echt heel heet, maar net genoeg voor mijn haar. Mijn haar krult heel erg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet er eentje kopen die tot 200 gaat. Die zijn beter en kunnen langer meegaan dan die van 180. Geen idee waarom maar dat heb ik ondervonden:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    die van mij kan tot 250 volgens mij? :')
    ik doe m altijd op 200. mijn haar krult niet zo heel veel dus is het zonde om warmer te doen. wat voor soort haar heb je? als je dun haar hebt moet je een lagere temperatuur doen. en als je haar alleen maar een beetje golft ook


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij is dat redelijk normaal, te heet is erg slecht voor je haar. Pas altijd op met stijlen! Ik ken genoeg verhalen van mensen die het zo vaak deden dat hun hele haar dood was gegaan.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Volgens mij is dat redelijk normaal, te heet is erg slecht voor je haar. Pas altijd op met stijlen! Ik ken genoeg verhalen van mensen die het zo vaak deden dat hun hele haar dood was gegaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    PinkiePie schreef:
    Volgens mij is dat redelijk normaal, te heet is erg slecht voor je haar. Pas altijd op met stijlen! Ik ken genoeg verhalen van mensen die het zo vaak deden dat hun hele haar dood was gegaan.

    Inderdaad.. Ik heb nog steeds een stijltang, maar ben van het stijlen een beetje afgestapt. Ik brush het nu, is nog steeds niet erg goed voor je haar, maar beter dan stijlen alleszins. Zelf zou ik nu een stijltang afraden, maar je mag doen wat je wil. Het is natuurlijk een handig ding


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PinkiePie schreef:
    Volgens mij is dat redelijk normaal, te heet is erg slecht voor je haar. Pas altijd op met stijlen! Ik ken genoeg verhalen van mensen die het zo vaak deden dat hun hele haar dood was gegaan.


    Dat is waar, de zus van mijn bff heeft doodhaar omdat ze haar haren te vaak ging stijlen daarvoor probeer ik mijn zusje nu te waarschuwen want haar haren krullen echt en soms stijlt ze het wel elke dag


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Valt te zien hoeveel je nodig hebt. Bij sterke krullen neem je beter eentje die warmer gaat, maar vergeet zeker geen beschermende producten te gebruiken ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Valt te zien hoeveel je nodig hebt. Bij sterke krullen neem je beter eentje die warmer gaat, maar vergeet zeker geen beschermende producten te gebruiken ;]


    comfort in c h a o s

    Bro schreef:
    Ik heb er een tot 200? (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse