• En dan bedoel ik niet dat ik veel te weinig eet, maar dat ik veel te veel eet >,<
    Ik bedoel, ik zit maar te snoepen en te snoepen, en ik kan ook niet ophouden. Ik blijf maar trek hebben.
    En ja, misschien heeft het wel een beetje te maken met 'emoties' enzo, omdat het drie weken geleden uit is gegaan, maar ik had het daarvoor ook al!
    Ik weet gewoon niet wat ik eraan moet doen. Ik weet dat ik beter een banaan kan eten dan een koekje, maar een koekje is gewoon veel makkelijker. Het is een soort van automatisme geworden, en ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Ik maak mezelf zo vaak beloftes, maar ik kom ze gewoon niet na...

    En naja, het had niets hoeven uitmaken als ik aan sport deed, maar ik ben zo vreselijk onzeker op het gebied van sport. Ik ben zo bang dat ze me weer gaan uitlachen omdat ik ren op looptempo, en dat ik maar 2 meter 20 haal met verspringen. Ik haat alleensport.

    Als ik nou gewoon diabetes ofzo had, of hart en vaat ziekte, of weet ik veel wat, dan zou ik misschien eindelijk is een goede reden hebben om te stoppen met al dat eten; anders ga ik er nog dood aan! Maar ik heb het niet, en omdat er geen noodzaak achter zit lukt het me gewoon niet.

    Wat denken jullie? Diëtiste? Ik weeg onderhand bijna 90 (ik ben 1.67) & ik doe dus ook niet aan sport. Ik ben echt super onzeker over mijn conditie, en ik maak me echt zorgen over mijn eetpatroon...

    [PS: Wees niet bang om me dik te noemen, ik ben het gewend, mijn BFF noemt me ook gewoon dik :P]


    Life is hard and then we die

    Heb je je maandstonden?


    J'ai une fleur rebelle

    Tja. Harder worden voor jezelf. Of je moeder het lekkers laten verstoppen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I got the same problem, al zie je dat iets minder aan mijn lichaam. En er is een naam voor, BINGE. Net zoals als boulimia maar zonder het overgeven. Zodra ik iets in mijn mond stop, wil ik meer, en meer, en meer.
    Misschien zou je met mij iets aan je conditie willen doen? ik heb ook een bagger conditie, misschien kunnen we het samen opbouwen en elkaar stimuleren om ermee door te gaan.


    Your make-up is terrible

    Heroix schreef:
    Heb je je maandstonden?
    Jep, allemaal regelmatig enzo.
    En @ Pinup: Ik heb gescheiden ouders, en ik wissel doordeweeks af, en ik heb ook nog een broertje en een zusje. Het werkt gewoon niet, dan moet het bij allebei zo zijn, en ze zijn gewoon allebei anders (ouders)


    Life is hard and then we die

    Misschien moet je zo'n onbeperkt fitnessabo nemen van Fit For Free - kost 16 euri p maand - (dat neem ik mezelf ook altijd voor :'D). In de sportzaal lacht niemand je uit. Nadeel: het is wel voor een jaar.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 19:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    I got the same problem, al zie je dat iets minder aan mijn lichaam. En er is een naam voor, BINGE. Net zoals als boulimia maar zonder het overgeven. Zodra ik iets in mijn mond stop, wil ik meer, en meer, en meer.
    Misschien zou je met mij iets aan je conditie willen doen? ik heb ook een bagger conditie, misschien kunnen we het samen opbouwen en elkaar stimuleren om ermee door te gaan.
    Ik wil eigenlijk gaan badmintonnen, maar ik durf die stap gewoon niet te zetten om daar binnen te lopen & vertellen wat er aan de hand is enzo.


    Life is hard and then we die

    Sporten met Nik dus :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    I got the same problem, al zie je dat iets minder aan mijn lichaam. En er is een naam voor, BINGE. Net zoals als boulimia maar zonder het overgeven. Zodra ik iets in mijn mond stop, wil ik meer, en meer, en meer.
    Misschien zou je met mij iets aan je conditie willen doen? ik heb ook een bagger conditie, misschien kunnen we het samen opbouwen en elkaar stimuleren om ermee door te gaan.

    Goed idee!

    Ivan schreef:
    Misschien moet je zo'n onbeperkt fitnessabo nemen van Fit For Free - kost 16 euri - (dat neem ik mezelf ook altijd voor :'D). In de sportzaal lacht niemand je uit. Nadeel: het is wel voor een jaar.
    Al geprobeerd: houd ik niet vol omdat ik het gewoon niet leuk vind..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik wil eigenlijk gaan badmintonnen, maar ik durf die stap gewoon niet te zetten om daar binnen te lopen & vertellen wat er aan de hand is enzo.


    Als je wilt ga ik met je mee, misschien is het dan makkelijker. Dan ben je ook niet helemaal alleen.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jep, allemaal regelmatig enzo.
    En @ Pinup: Ik heb gescheiden ouders, en ik wissel doordeweeks af, en ik heb ook nog een broertje en een zusje. Het werkt gewoon niet, dan moet het bij allebei zo zijn, en ze zijn gewoon allebei anders (ouders)


    Dan kan het aan dat liggen. Tijdens je maandstonden moet je vaker huilen en vaker huilen gaat weer naar vaker eten.. Althans, zo gaat het bij mij..


    J'ai une fleur rebelle

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je wilt ga ik met je mee, misschien is het dan makkelijker. Dan ben je ook niet helemaal alleen.
    Mja daar sta je daar ook maar een beetje bij.. of wil je ook gaan badmintonnen?


    Life is hard and then we die

    Heroix schreef:
    (...)

    Dan kan het aan dat liggen. Tijdens je maandstonden moet je vaker huilen en vaker huilen gaat weer naar vaker eten.. Althans, zo gaat het bij mij..
    Ik heb het niet alleen dan, ik heb het echt elke dag..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mja daar sta je daar ook maar een beetje bij.. of wil je ook gaan badmintonnen?


    Als je dat leuk vind, doe ik mee!
    En ik ken iemand die erop zit, ik kan altijd vragen of we een keer mee mogen.


    Your make-up is terrible

    Weetje, ik denk toch wel dat het erg handig én verstandig is als je langsgaat bij de diëtiste, want het probleem moet niet vergeren :] En als je je er al zo onzeker over voelt en ook liever niet sport, dan kan de diëtiste je eerst op weg helpen en je helpen over die drempel heen te stappen.


    "I shut my eyes in order to see.'