• Heel veel verhalen die ik las zijn nu afgelopen dus ik zoek nieuwe
    Maar ik kan geen leuke vinden die ik nog niet heb gelezen
    Weet iemand nog leuke verhalen?

    Het liefst over :
    Harry Potter (liever geen DM)
    Twilight Wolfpack
    Narnia (als die er zijn)
    Onbekende personen

    Liever niet eigenlijk helemaal niet:
    Justin Bieber
    One Direction
    Tokio hotel


    Voor de rest valt alles te proberen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:21 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb er twee over Twilight (:

    Mythic Symphony ~ Seth Clearwater.

    Story Of Us ~ Jacob Black.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    The line of eternity | Embry Call
    The Line Of Eternity in het kort:
    Elena Megrown word opgenomen als Cullen om af te kicken van mensenbloed. Ze is halfvampier, en tevens de halfzus van Nahuel. Degene waarvan ze dacht hen te kunnen vertrouwen, zullen uiteindelijk haar eindeloze leventje omgooien in een keuze die liefde, passie en toewijding bedraagt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:21 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    (naar idee van, het gaat dus niet over de hongerspelen zelf en je hoeft het boek dus ook neit gelezen te hebben)

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    http://www.quizlet.nl/stories/481/behind-blue-eyes-zweinstein-lovestory/

    zweinstein story, carlo lovestory 115 hoofdstukken, afgelopen.

    http://www.quizlet.nl/stories/496/we-are-like-onebut-which-one-narnia-lovestory/

    Narnia lovestory :)

    en als je ook nog geinteresseerd bent in een Ben Barnes lovestory (caspian in narnia) is deze ook prima: http://www.quizlet.nl/stories/495/the-ballad-of-ben-and-rose/

    alle drie de series zijn afgelopen.

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Fireflies - Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!

    Plaatje is aanklikbaar (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:58 ]

    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!


    -liefde, avontuur en fantasie zit erin. Het speelt zich ook af in een andere wereld.
    -onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    ik heb verschiilende als je nog interesse heb zou ik zeggen neem een kijkje op mijn profiel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12



    Sharon Kyara Van 't Haegh - 15 jaar
    Tyrell Oliver McCartney - 17 jaar

    onbekende personen

    Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
    http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/