• Heel veel verhalen die ik las zijn nu afgelopen dus ik zoek nieuwe
    Maar ik kan geen leuke vinden die ik nog niet heb gelezen
    Weet iemand nog leuke verhalen?

    Het liefst over :
    Harry Potter (liever geen DM)
    Twilight Wolfpack
    Narnia (als die er zijn)
    Onbekende personen

    Liever niet eigenlijk helemaal niet:
    Justin Bieber
    One Direction
    Tokio hotel


    Voor de rest valt alles te proberen.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:21 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lees je ook fanfics van De Hongerspelen(The Hungergames), nouja het valt te proberen:


    Who owns my heart?
    Is it love or is it art?
    You know I wanna believe
    That we're a masterpiece
    But sometimes it's hard to tell in the dark
    Who owns my heart
    Welcome to the 100st Hungergames![\10]


    #A Cover Made By: Neela
    #Starts on: 25-9-11
    #Neem een abo/bladwijzer, want ik waarschuw niet
    #Ik wil Neela bedanken voor de cover! En als je een abo/bladwijzer neemt wil ik je ook erg bedanken

    Who Owns My Heart || THE HUNGERGAMES


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    http://www.quizlet.nl/stories/63645/she-was-only-sixteen/

    Fade into darkness

    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 10:20 ]

    Onbekende personen:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Ooit komt die van mij online, 3d generation van Hogwarts of mijn DM story. Nu crasht mijn computer steeds dus het kan niet. D:
    Anyways,
    Gary met Our Way - Sirius Black. DIE IS ZÓ GRAPPIG. :'DD

    Born Blind

    Moonlight is sinds haar geboorte al blind en haar grootste droom is om ooit te kunnen zien, hoewel ze weet dat dat natuurlk onmogelijk is.
    Maar dan hoort ze iets over een potentieel 'geneesmiddel' en wat blijkt,
    De enige kans om weer te kunnen zien
    Is de dood.

    Ik kan nu even geen link neerzetten, doe ik straks wel even :$

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 10:54 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Luna Lovegood's story after Hogwarts


    "You'll stay with me?" "Until the very end."


    I'll see you on the dark side of the moon

    It takes five to stay alive - Twilight.
    En voor afgelopen verhalen -> mijn profiel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    You read Engelse Death Note verhalen? Dan zet ik ze namelijk ff op Q. Ze staan nu op Fanfiction.net. I kan ze ook wel vertalen, als ik dan wel lezers krijg.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.


    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.



    .
    My food diary. - Pro ana


    I feel guilty after every bite I take.

    Kijk bij Velvena of bij FilmReel voor Twilight wolfpack + Harry Potter -HP alleen bij Velvena-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis



    Madeline Jackson, of beter bekend als Mackson, is een wereldberoemd zangeres. Ze word gestalkt door meerdere mensen, doordat ze zo bekend is. Mensen aanbidden haar, alles wat ze willen is dichterbij haar komen. De fans van Mackson gaan steeds een stapje verder, tot het haar teveel word. Ze is meer dan klaar met het vak, en wil er helemaal mee kappen. Ze heeft genoeg verdiend om zichzelf de rest van haar leven te onderhouden, dus waarom niet? Haar manager denkt er echter anders over. Hij overtuigt haar om door te gaan, hij wilt dat ze doorgaat, tot ze haar laatste adem uitblaast.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...


    A princess, but
    most importantly,
    a girl




    - Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 22:12 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?