• ... en heb écht geen idee wat ik er mee moet doen. :3 Verven is in elk geval geen optie, no way in hell dat mijn ouders dat goed zouden vinden. Maar hebben jullie misschien een idee? :Y)
    Zo is het op dit moment:



    Ik moet echt naar de kapper, want alle puntjes zijn gespleten. Ik wil eigenlijk eens iets écht helemaal anders. :3
    linkjes als de foto's het niet doen: 1 en 2


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    je lijkt op tea van skins usa <3


    I solemny swear i am up to no good

    IAMTHEBEST schreef:
    je lijkt op tea van skins usa <3

    haha, dankje! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    oeh je hebt wel mooi haar! moet je dus eigenlijk neit veel aan verandere want das zonde. Gwn puntjes beetje bij knippen, laagjes en miss als je dat leuk vind: een pony zo'n schuine weetjewel?
    Let neit op die vrouw, want dr kop staat er een beetje suf bij.. :X
    KlikKlik

    Haha die eerste foto is cool xD
    en ik zou het eigenlijk niet weten over je haar! ik vind het zo al heel mooi :O

    astridc schreef:
    oeh je hebt wel mooi haar! moet je dus eigenlijk neit veel aan verandere want das zonde. Gwn puntjes beetje bij knippen, laagjes en miss als je dat leuk vind: een pony zo'n schuine weetjewel?
    Let neit op die vrouw, want dr kop staat er een beetje suf bij.. :X
    KlikKlik

    Ik hàd laagjes, maar die zijn er ondertussen al uitgegroeid, maar dat laat ik sowieso opnieuw doen, en een schuine pony heb ik al gehad. :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    CurlyBubbles schreef:
    Haha die eerste foto is cool xD
    en ik zou het eigenlijk niet weten over je haar! ik vind het zo al heel mooi :O

    DANKJE (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    lamalamalamalamalamalama

    Ik had zo'n haar als jij, en ik had er een redelijk groot stuk laten afknippen en toen had ik best wel spijt, een tijd daarna. Dus misschien moet je niet iets helemaal anders laten doen, tenzij je er echt echt zeker van bent.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Laraah schreef:
    Ik had zo'n haar als jij, en ik had er een redelijk groot stuk laten afknippen en toen had ik best wel spijt, een tijd daarna. Dus misschien moet je niet iets helemaal anders laten doen, tenzij je er echt echt zeker van bent.

    Er hoeft niet superveel af, maar ik wil er íets mee doen, snap je? :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dikkelama schreef:
    lamalamalamalamalamalama


    alpaca alpaca alpaca

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 20:41 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Men, doe eens niet zo kinderachtig met die lama's en geef dat meisje advies :O Kinderachtig gedoe.

    Misschien moet je een rechte pony nemen en laagjes :) Of als je helemaal iets anders wil kan je altijd kijken of een boblijn staat :P Maar dan moet je lef hebben *ik zou het niet durven :X*


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Men, doe eens niet zo kinderachtig met die lama's en geef dat meisje advies :O Kinderachtig gedoe.

    Misschien moet je een rechte pony nemen en laagjes :) Of als je helemaal iets anders wil kan je altijd kijken of een boblijn staat :P Maar dan moet je lef hebben *ik zou het niet durven :X*

    Rechte pony heb ik ook al gehad, en ga ik waarschijnlijk weer nemen, tenzij één van jullie met een geniaal idee afkomt. (:
    En ik kan vragen aan de kapster of een boblijn me zou staan?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dude pracht kind!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind jou echt knap! Ik zou gewoon je lokje wat bij laten knippen, laagjes. Ik zou er persoonlijk niet veel aan laten veranderen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.