• Ik wil graag een goed verhaal dat niet (zo overduidlijk) fanfiction is. Want ik kan echt alleen maar verhalen vinden die gaan over justin bieber/twilight/tokio hotel -.-'

    Het is wel fanfiction, maar het valt niet echt mega op ofzo, misschien


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Twee Zielen
    Het is geen fanfiction maar het is ook niet mega goed ofzo...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    misschien mijn story. Het is geen fanfic


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    thank you guys <3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 11:29 ]

    Ik ben zelf bezig aan een story die nog niet online staat:
    I'm trying to forget you

    De manier waarop hij me aankeek zei al meer dan genoeg. Hij had me door. Hij wist wat er aan de hand was.
    "Waar ben je geweest?" Zijn stem klonk kil, alsof hij het antwoord al wist. Ik staarde naar de grond onder mijn voeten die plots oh zo interessant was.
    "Ik eumh..." Waarom kwam op juist dit moment geen zinnig woord uit mijn mond? De enige geluiden die ik produceerde waren stotterende, onzinnige woorden. Woorden die betekenisloos waren en waarschijnlijk ook zo zouden blijven. In plaats van een goed antwoord te bedenken op zijn vraag liep ik op hem af en sloeg mijn armen om hem heen, in de hoop dat hij me zou vergeven, zoals hij altijd deed. Maar dat deed hij niet en toen kwam het akelige besef: ik was hem kwijt, voorgoed...


    I feel your fingertips
    all over my skin
    I know that you're gone
    but I feel
    you're following me just like a shadow


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb 2 stories;
    -Kidnapped by a vampire. How ironic.
    -Hell vs Heaven

    Misschien wil je ze lezen? (A)

    Elements {Hogwarts}

    Alice Moors, in de ogen van andere leerlingen een gewone leerling. Maar Alice wist wel beter. Ze was alles behalve gewoon. Zij bezit de kracht over het element water. Dit is tot de dag van vandaag nog steeds een geheim voor iedereen. Ze oefent vaak alleen bij het meer en doet vaak onderzoek naar haar kracht. Er is niks over bekent, maar Alice is vast besloten waarom ze die kracht heeft gekregen. En alles zal sneller duidelijk worden dan ze denkt als dit jaar weer naar Hogwarts gaat.

    Er wordt duidelijk dat zij niet de enige is met de totale macht over een element. Ze leert 3 mensen kennen die hetzelfde hebben. Die zich hetzelfde voelen. Die niet weten wat hun te wachten staat. Die hier ook met niemand over gesproken hebben. Er groeit een hechte band tussen de 4 en ze zullen zich er bewust van worden dat ze elkaar meer dan ooit nodig hebben.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    The other side of the rainbow
    Davy Woont in een pleeggezin. Op de middelbare school heeft ze een vriendengroep maar na een ruzie gaan ze uit elkaar. De jongens uit haar oude vriendengroep beginnen haar te mishandelen en te pesten. Zo begint ze aan de drugs. Ze word verslaafd en moet op een gegeven moment zelfs naar een afkick kliniek. Vaak spijbelt ze van school. Ze krijgt een nieuwe vriendengroep en gaat vaak met die jongens


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jimmyvana schreef:
    Die van mij is geen fanfic, maar heeft maar 3 hoofdstukken tot nu toe haha.


    You're amazing! Zou je mijn verhaal ook willen lezen :$

    komt geen echte liefde met bekende mensen invoor

    klik

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 19:56 ]


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    the war of quizlet
    geen fanfiction


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je van HP houdt, kun je misschien dit verhaal lezen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    The Demonhunters.

    Onbekende personen, gebasseerd op TVD.
    C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    An angel without her wings.

    Onbekende personen.