• Hyee.

    ben ik een stalker als ik veel met de jongen praat op msn, die ik leuk vind ?
    want zo voel ik me eigenlijk wel.
    want ik begin altijd tegen hem te praten, & dan heb ik het gevoel dat hij toch niet met me wil praten omdat hij een beetje kortaf doet.
    Maar back to the point, ben ik een stalker als ik veel met hem praat op msn ? :$

    xx'


    ' niks is wat het zijn moet '

    half
    als hij er problemen mee heeft wel anders niet.

    maar ook als je hem de heletijd volgd
    bijv. als je hem ergens opwacht
    of voor zijn huis gaat staan

    xCIxTHx schreef:
    half
    als hij er problemen mee heeft wel anders niet.

    maar ook als je hem de heletijd volgd
    bijv. als je hem ergens opwacht
    of voor zijn huis gaat staan

    Nooooooo. xd dat doe ik niet want hij woont niet in de zelfde stad als waar ik woon.
    ik praat alleen met hem op msn.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Als dat stalken was, zou ik al lang opgepakt zijn enzo XD
    Ik praat ook altijd met mijn crush op msn, kijk naar hem op school loop per dag perongelijk 6x verkeerd om langs zijn kluisje te komen en als hij er dan staat, 1 van de 6 keren, zeg ik 'hoi' krijg ik een rooie kop en loop ik door XD


    -

    he zijd zeker geen stalker! er is ook een jongen bij mij op msn die ik leuk vind en als hij online is praat ik daar direkt tegen!!

    Nee. want dan ben ik ook lekker een stalker =3


    We can only learn to love by loving.

    Selfdestruct schreef:
    Als dat stalken was, zou ik al lang opgepakt zijn enzo XD
    Ik praat ook altijd met mijn crush op msn, kijk naar hem op school loop per dag perongelijk 6x verkeerd om langs zijn kluisje te komen en als hij er dan staat, 1 van de 6 keren, zeg ik 'hoi' krijg ik een rooie kop en loop ik door XD


    hahaa. xd


    ' niks is wat het zijn moet '

    Neen? Stalken is iemand élke dag lastigvallen met dreig sms'en en/of andere dreigdingen van bijvoorbeeld;: Als ik je op straat zie klop ik je af etc. Ook gewoon dag en nacht bij zijn/haar huis staan is stalking maar tegen iemand op msn beginnen praten? Neen dus (':

    Dat is geen stalken, hoogstens iemand lastig vallen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    dit is geen stalken, misschien begint hij gewoon nooit met praten, want dat deed ik ook een tijdje niet, niet zo slim want toen d8e mensen ook dat ik neit met hun wou praten omdat ik nooit begon, dus nu begin in ook maar weer met praten, maar dat zegt dus niet altijd iets hoor. hihi.


    i know you'll be my paparazzi *

    Voor de kinders de willen weten wat stalken is:

    "Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen."
    Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    dan ben ik ook een stalker, joh. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wel een beetje, als hij het niet wilt, maar ik neem aan dat diegene je dan blokt. Maar ik denk dat je pas echt een stalker bent, als je diegene over naar toe volgt, en heel erg lastigvalt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PoisonIvy schreef:
    Dat is geen stalken, hoogstens iemand lastig vallen.


    Idd, je bent geen stalker

    *je brengt me op ideeën*

    dat noem ik geen stalker, anders zou ik een stalker van mijn eigen vriendje zijn. :p


    -

    PoisonIvy schreef:
    Dat is geen stalken, hoogstens iemand lastig vallen.