• haai!!


    Ik krijg geen mails meer van Quizlet!Dus weet ik niet wie er een nieuwe quiz heeft!!

    Normaal heb ik zkr 20-45 email berichten van Quizlet , en vandaag had ik er 0.

    Ook werkt abo niet!!
    En Quizlet ligt er ook vaak uit!!

    Weet er iemand hoe dat komt????

    Want het is heel irri!!


    XxKyleen

    IK krijg ook geen mails meer denk ik!! ik kreeg verschillende GB berichten niet en pb berichten ook niet!!! dit is de 2de keer in 3dagen!!


    *He's the one.

    ja het is echt gewoon ronduit KUT!


    Haay Char mijn schatje^^


    I AM THE FUCKING MTRFCKR WHO TAKE CARE OVER THE WHOLE WIDE WORLD:Y) Siham dus x'D

    ik heb dat ook!
    en dat is heel erg vervelend, zo weet ik niet als er nieuwe reacties zijn, kom ik er perongeluk achter dat ik een nieuwe reactie heb --'
    nou ja en ik weet niet hoe het komt maar het is kloote!

    Ja!!Is echt irri , Ook aantal reacties kreeg ik niet van op mijn quizen , en fotoboek!
    En ik kan moeilijk elke quiz die ik maak gaan controleren , want dat zijn er een 50 tal!

    SIHAM ik bn dit scheit zat bn ik ook nog eens fucking hees en ik hb gisteren mijn ware gezien niet normaal!!.x333


    *He's the one.

    SIHAM ik bn dit scheit zat bn ik ook nog eens fucking hees en ik hb gisteren mijn ware gezien niet normaal!!.x333


    Wie?^^


    Lalalalalalalala.

    THomas Van Xink ik stuur ej zo wel een fototje kom je op msn???


    *He's the one.

    THomas Van Xink ik stuur ej zo wel een fototje kom je op msn???



    even kijken of ik hier msn heb x'D


    Lalalalalalalala.

    zit ej op school dn???


    *He's the one.

    Hier zit geen msn op¬¬' stuur maar een link via een pb(A)


    Lalalalalalalala.

    Nee x'D op het kantoor van mijn moeder x'D


    Lalalalalalalala.

    haha ke lieford xD


    *He's the one.

    Weet er niemand hoe dit probleeem komt??

    Ik heb er ook last van, want ik wilde m'n emailadress veranderen, en toen kreeg ik daar geen mail over. En mails over reacties enz. krijg ik ook ineens niet meer :S

    Ik krijg ook nog altijd geen e-mails, maar Rutger zei dat het tegen het einde van de week gefixt is :D
    Xx..


    Moof