• schrijfkriebbeltjes. Ja want ik wil echt graag schrijven aan een All Time Low verhaal over Alex, maar ik heb echt geen inspiratie voor een goed verhaal.
    Ik had laatst wel gedroomd dat ik in een gastgezin bij familie Gaskarth kwam, maar om daar nou een verhaal over te schrijven, nee. Maar, omdat ik zulke schrijfkriebeltjes heb, vroeg ik me af: hebben jullie een leuk idee voor een story over Alex?
    Alvast bedankt _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb jou al heel lang niet meer gesproken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik heb jou al heel lang niet meer gesproken.

    Ja te lang ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb het hele verhaal in me hoofd voor mijn story, maar het lukt me niet om het te schrijven. Maar er schiet me iets te binnen voor jou.

    Een bandwedstrijd om in het voorprogramma te komen van ATL ofzo? Maar misschien is er al zoiets. Ik lees nauwelijks ATL verhalen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik heb het hele verhaal in me hoofd voor mijn story, maar het lukt me niet om het te schrijven. Maar er schiet me iets te binnen voor jou.

    Een bandwedstrijd om in het voorprogramma te komen van ATL ofzo? Maar misschien is er al zoiets. Ik lees nauwelijks ATL verhalen.

    Ooh dat is wel een heel vet idee, bedankt!
    En het is vervelend als je, je hele verhaal in je hoofd hebt maar het niet op papier kan krijgen! Succes ermee!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb op de een of andere manier ook weer zin om over atl te schrijven. Terwijl ik ze niet eens meer zo leuk vind :x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dalek schreef:
    Ik heb op de een of andere manier ook weer zin om over atl te schrijven. Terwijl ik ze niet eens meer zo leuk vind :x

    Stiekem moet je het gewoon doen, want ze blijven leuk! ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doen! Want dan ga ik hem sowieso lezen. En dan wil ik Jack! -oké, veel fantasie- :9~

    Maar, ik vind dat van dat gastgezin een heel vet idee trouwens. Ik vind dat je dat moet uitwerken, het klinkt leuk! (:

    Ecstasy schreef:
    Doen! Want dan ga ik hem sowieso lezen. En dan wil ik Jack! -oké, veel fantasie- :9~

    Maar, ik vind dat van dat gastgezin een heel vet idee trouwens. Ik vind dat je dat moet uitwerken, het klinkt leuk! (:

    hahaha is goed weetje we kunnen samen een verhaal schrijven over twee vriendinnen die naar een gastgezin gaan en dan bij Jack en Alex komen ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We kunnen samen een schrijven. Ik met Jack en jij met Alex over iets heeeeel leuks. Vraag me niet wat.(nerd)(nerd)


    Oke, ik ben te laat.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    We kunnen samen een schrijven. Ik met Jack en jij met Alex over iets heeeeel leuks. Vraag me niet wat.(nerd)(nerd)


    Oke, ik ben te laat.

    Jaaa doen we! Ik heb echt schrijfkriebeltjes dus doen we! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Jaaa doen we! Ik heb echt schrijfkriebeltjes dus doen we! (krul)

    Okeeee ;DD.
    Maar nu over wat? ¨*pijnlijk hersengekraak geluid*


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Okeeee ;DD.
    Maar nu over wat? ¨*pijnlijk hersengekraak geluid*

    Mijn hersenen kraken ook luid, anders doen we het verhaal over die bandwedstrijd die eerder in het verhaal werd genoemd en dan dat wij samen in een band zitten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG IK HEB EEN SUPERGRAPPIG IDEEE.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Jacksass schreef:
    (...)
    Mijn hersenen kraken ook luid, anders doen we het verhaal over die bandwedstrijd die eerder in het verhaal werd genoemd en dan dat wij samen in een band zitten?

    Maar ik had het idee dat het zo is dat na enkele relatie's Alex het beu is en nooit meer aan liefde wilt beginnen en dat Jack dan er alles aandoet om dat te veranderen & dan uit hun pov xd.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Maar ik had het idee dat het zo is dat na enkele relatie's Alex het beu is en nooit meer aan liefde wilt beginnen en dat Jack dan er alles aandoet om dat te veranderen & dan uit hun pov xd.

    JAA DAT IS VET!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.