• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik ga vanaf februari in de gehandicaptenzorg stage lopen :'D


    Maar dan moet je toch geen mode aantrekken? Wacht volgens mij snap ik het gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:04 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb trouwens wat foto's gevonden!




    Niet mijn shirt maar ik vind het wel een gaaf shirt en wil het in een smallere versie (; (Khad het koud dus vandaar dat shirt)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:14 ]


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    Ik heb trouwens wat foto's gevonden!




    Niet mijn shirt maar ik vind het wel een gaaf shirt en wil het in een smallere versie (; (Khad het koud dus vandaar dat shirt)


    Je haaar zit leuk op de tweede foto hihi, en heb je nou een jurkje aan op de eerste en tweede foto?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Je haaar zit leuk op de tweede foto hihi, en heb je nou een jurkje aan op de eerste en tweede foto?


    Ik had toen net mijn haar laten knippen haha!
    Jaa dit jurkje:


    Forever.

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Fotoooo *O*

    Naja, denk de dreads maar weg :'D dat was meer voor SD. De broek die ik toen droeg was zo'n lichtblauwe H&M baggy gatenbroek.


    Hoe ik d'r ca 2/3 jaar terug uitzag (helemaal links):


    Ik op M'era Luna 2009, een gothic/alternative festival in Duitsland:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ambrosine schreef:
    (...)

    Ik had toen net mijn haar laten knippen haha!
    Jaa dit jurkje:



    Dat jurkje is echt lief.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat jurkje is echt lief.

    Haha ja gaat wel (: - Ik draag liever mijn zwarte jurkjes!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 17:36 ]


    Forever.

    C18 schreef:
    (...)
    Naja, denk de dreads maar weg :'D dat was meer voor SD. De broek die ik toen droeg was zo'n lichtblauwe H&M baggy gatenbroek.


    Hoe ik d'r ca 2/3 jaar terug uitzag (helemaal links):


    Ik op M'era Luna 2009, een gothic/alternative festival in Duitsland:



    Moooi (:. En echt respect dat je gewoon je eigen stijl hebt.


    i put the fun in funeral

    C18 schreef:
    (...)
    Naja, denk de dreads maar weg :'D dat was meer voor SD. De broek die ik toen droeg was zo'n lichtblauwe H&M baggy gatenbroek.


    Hoe ik d'r ca 2/3 jaar terug uitzag (helemaal links):


    Ik op M'era Luna 2009, een gothic/alternative festival in Duitsland:


    Echt leuk! Vooral dat laatste ondanks dat ik niet veel kan zien ^^


    Forever.

    Ik heb wel een beetje een emo stijl. Ik heb meestal een skinnybroek of legging met all-stars en een lang shirt erover heen aan. Ik heb ook mijn haren van donkerblond naar bruin geverfd (voor de zomer) Ik heb er zelf een pony in geknipt :'D En ik draag alleen bij mijn ogen make-up, zwart dan wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fog schreef:
    Ik ben meer iemand die haar kleren koopt in de Zara, H&M en forever 21 en dat soort dingen dus nee sorry ik kan je niet helpen :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha, die periode heb ik gehad. Ik was best wel heel extreem, als ik nu terugkijk, met felle haarkleuren en felle kleding en héél opvallend en zo :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen