• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Paars en rood vind ik altijd wel passen o-o

    Niet als 't enorm knalrood en enorm knalpaars met daarop ook nog allemaal kleurtjes (een T-shirt met ijsjes met gezichtjes, ik hou van die schattige Kawaii shirtjes) is xd Maar 't stond dus wel redelijk ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga nu ff foto's maken, kunnen jullie gelijk zien wat mijn stijl is op dit moment. Op dit moment is het nog geen gothic of emo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Chicklit schreef:
    (...)
    Niet als 't enorm knalrood en enorm knalpaars met daarop ook nog allemaal kleurtjes (een T-shirt met ijsjes met gezichtjes, ik hou van die schattige Kawaii shirtjes) is xd Maar 't stond dus wel redelijk ^^

    Stiekem lijkt mij dat grappig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben iemand die vooral iets draagt wat lekker zit (:
    Skinny jeans, strak topje en vaak iets van een vestje erboven of gewoon een leuk shirtje aan. Qua make-up beetje foundation en mascara en soms een lijntje, maar dat staat wel redelijk donker bij mijn bleke gezicht.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fog schreef:
    Ik ben meer iemand die haar kleren koopt in de Zara, H&M en forever 21 en dat soort dingen dus nee sorry ik kan je niet helpen :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bij mij was het een fase ja. Maar het is altijd wel leuk om iets nieuws uit te proberen, al kan ik je niet helpen.


    As travars

    Ik had dat ook, was bij mij maar een fase, daarna heb ik gevonden wat echt mijn stijl is. En dat is gewoon heel simpele, leuke kleding dragen met een beetje scene-emo stijl. (Dus inderdaad Superman, Spongebob enzo en voorol doodskoppen!) Je veranderingen zullen waarschijnlijk in eerste instantie niet geaccepteerd worden maar ze wennen er van zelf aan! Gewoon doen wat jij wilt, wat je leuk vind en dan komt het allemaal goed!


    Forever.

    Ik begon met veel zwart te dragen, omdat ik dat mooi vind. Later deed ik er zwarte make-up uit. Nog later deed ik er gothic achtige sieraden bij en gister heb ik mijn iets gothic achtige kleding gekregen
    Ik wil niet zeggen dat ik gothic ben, dat ben ik zeker niet. Eerder alto.
    Maar sowieso, waarom zou je je in een hokje plaatsen. Draag wat je leuk vind, al is het een fase. Doe ik ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik nou juist. Want iedereen is een meeloper tegenwoordig of draagt een broek en een vest. En ik wil ook een mickey mouse shirt. ): Alleen het is bijna nergens te koop...

    Je moet bij van die leuke goedkope kleding winkeltjes kijken, daar vind je vaak heel veel verassend leuke dingetjes! Of probeer Large en Attitude Holland!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:33 ]


    Forever.

    Ik heb me ook twee jaar zo gekleed en het was overduidelijk een fase bij mij. (krul)
    Ik heb één tip voor je... Stel dat je je helemaal overgeeft aan die kledingstijl en je wil gaan experimenteren met je kapsel, toupeer het niet te vaak en te veel. Geloof me, je haar gaat er helemaal kapot van en negen van de tien keer ziet het er na een tijdje vreselijk uit.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.







    Er komen meeer, maar anders wordt het zo druk. :'D En tinypic vind het leuk mij te treiteren met woorden omstekop te weergeven. Grr.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zelf heb ook een alternatieve stijl. Kijk maar in mijn foto boek of stuur mij maar een PB als je iets wil weten (:
    Ik ben er mee begonnen toen ik fan WAS van Tokio Hotel, toen keek ik naar een poster van Bill (de zanger) en toen wou ik dat eens na gaan doen, haha x) Toen ik dat had gedaan ging ik het zelf wat meer uitwerken en nu heb ik dus een alternatief stijl en heb het al wel zo'n 4/5 jaar. En vind het nog steeds leuk :3


    Sometimes it's best not to care.

    @Uneventful, ik ga je shirtjes jatten..

    @Embrace, ik hou nog steeds van jouw stijl ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you






    De laatste foto staan voor mijn schoenen, en hebben eigenlijk wel een verhaal achter hun. Er staan twee poppetjes -geen geslacht- en een halve hartje op iedere schoen. Daarmee probeer ik te vertellen dat wat je ook bent, bi hetero lesbi of homo, iedereen een mens is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:



    Er komen meeer, maar anders wordt het zo druk. :'D En tinypic vind het leuk mij te treiteren met woorden omstekop te weergeven. Grr.


    Is dit wat je wilt of wat je hebt? (:

    Dit ben ik in mijn alternatieve stijl:

    - Maar je ziet daar mijn kleding niet dus eigenlijk heb je er niet veel aan.. lol.


    Forever.