• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben meer iemand die haar kleren koopt in de Zara, H&M en forever 21 en dat soort dingen dus nee sorry ik kan je niet helpen :')


    All I have in life, is my imagniation.

    Heb je toevallig ook foto's van jezelf of je kledingstukken? Want nou ben ik toch wel nieuwsgierig hoe jij dan precies experimenteert en wat Spongebob daarbij doet :9~


    “Love is a contradiction.”

    Ik had die 'fase' een jaar geleden, en ik begon met mijn haar in een scheiding naar rechts te doen. En áltijd gestijld. Ik probeerde het zo donker mogelijk te laten lijken met mijn kleren, want het moest wel combineren natuurlijk. Bedoel je zo een uitleg? Ik begrijp niet wat je precies bedoelt, gheghe.


    We accept the love we think we deserve.

    Chicklit schreef:
    Heb je toevallig ook foto's van jezelf of je kledingstukken? Want nou ben ik toch wel nieuwsgierig hoe jij dan precies experimenteert en wat Spongebob daarbij doet :9~


    Is het goed dat ik het een andere keer plaats? Want de camera is leeg en de bb van mijn zusje is half dood. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Louisholic schreef:
    Ik had die 'fase' een jaar geleden, en ik begon met mijn haar in een scheiding naar rechts te doen. En áltijd gestijld. Ik probeerde het zo donker mogelijk te laten lijken met mijn kleren, want het moest wel combineren natuurlijk. Bedoel je zo een uitleg? Ik begrijp niet wat je precies bedoelt, gheghe.


    Ja dat bedoel ik, en was het maar gewoon een fase of draag je dat nu ook?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het wel cuwl (: Maar ben te lui met experimenteren...
    Heb wel vaak een kettinkje om met pikachu eraan -& ik kan de pokemon nog veranderen ;D-
    & heb laatst gele oogschaduw gekocht ;D doe ik nog wel eens op;D
    & haren stijlen doe ik meestal vrijdag ofzo (:

    & qua kleding.. Gewoon me eigen zijn.. Ben daar nog niet echt mee begonnen..
    Zwarte broek soort skinny.. ehm.. Ik heb een t-shirt met mimi-mouse erop ? ;P en daaronder staat; Please love me. ofzo (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    (...)

    Is het goed dat ik het een andere keer plaats? Want de camera is leeg en de bb van mijn zusje is half dood. :'D

    Oké is goed hoor, ik kijk er naar uit =D

    En ik heb overigens niet echt zo'n stijl, ik hou wel van zwart maar dan het liefst alleen bij jassen en als ik een zwart shirtje heb dan het liefst een met een gekleurd printje of iets met kleur gecombineerd erbij.
    (Overigens heb ik vandaag wel een soort van 'geëxperimenteerd' want ik had een beetje weinig tijd om me in de ochtend aan te kleden en lukraak iets uit de kast getrokken, wat uitkwam op een paars shirtje met een rood varsity jacket, iets waarvan je denkt dat het zou vloeken dus, maar om een of andere rare reden stond 't ook wel weer leuk bij elkaar =D)


    “Love is a contradiction.”

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel ik, en was het maar gewoon een fase of draag je dat nu ook?

    Ik doe nu niet precies hetzelfde, maar ik hou wel nog steeds van zwarte kleren en make-up enzo, dat is nooit veranderd. Moet ik je een pb sturen? :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Chicklit schreef:
    (...)
    Oké is goed hoor, ik kijk er naar uit =D

    En ik heb overigens niet echt zo'n stijl, ik hou wel van zwart maar dan het liefst alleen bij jassen en als ik een zwart shirtje heb dan het liefst een met een gekleurd printje of iets met kleur gecombineerd erbij.
    (Overigens heb ik vandaag wel een soort van 'geëxperimenteerd' want ik had een beetje weinig tijd om me in de ochtend aan te kleden en lukraak iets uit de kast getrokken, wat uitkwam op een paars shirtje met een rood varsity jacket, iets waarvan je denkt dat het zou vloeken dus, maar om een of andere rare reden stond 't ook wel weer leuk bij elkaar =D)


    Paars en rood vind ik altijd wel passen o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Ik vind het wel cuwl (: Maar ben te lui met experimenteren...
    Heb wel vaak een kettinkje om met pikachu eraan -& ik kan de pokemon nog veranderen ;D-
    & heb laatst gele oogschaduw gekocht ;D doe ik nog wel eens op;D
    & haren stijlen doe ik meestal vrijdag ofzo (:

    & qua kleding.. Gewoon me eigen zijn.. Ben daar nog niet echt mee begonnen..
    Zwarte broek soort skinny.. ehm.. Ik heb een t-shirt met mimi-mouse erop ? ;P en daaronder staat; Please love me. ofzo (:


    Dat bedoel ik nou juist. Want iedereen is een meeloper tegenwoordig of draagt een broek en een vest. En ik wil ook een mickey mouse shirt. ): Alleen het is bijna nergens te koop...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Louisholic schreef:
    (...)
    Ik doe nu niet precies hetzelfde, maar ik hou wel nog steeds van zwarte kleren en make-up enzo, dat is nooit veranderd. Moet ik je een pb sturen? :'D


    Jaaaaaaaa, ofcourse.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En stiekem kwam het door de meeting...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik nou juist. Want iedereen is een meeloper tegenwoordig of draagt een broek en een vest. En ik wil ook een mickey mouse shirt. ): Alleen het is bijna nergens te koop...


    Ik had hem van de Bristol ;D
    Maar, ehm ja.. ik weet niet wat ik wil zeggen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik had hem van de Bristol ;D
    Maar, ehm ja.. ik weet niet wat ik wil zeggen


    Wellllllllllllll, lopen er ook zulke sukkelige mensjes rond op jullie school die zich veel vinden en mensjes met een eigen stijl pesten?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wellllllllllllll, lopen er ook zulke sukkelige mensjes rond op jullie school die zich veel vinden en mensjes met een eigen stijl pesten?


    Nou.. ik zit nu op school waar de leeftijd rond de 20 zit ;P
    Maar ik heb wel een vriendin -Nja zo kan ik dr niet noemen-
    Die me gister nog vrolijk heeft lopen vertellen dat ik dr idioot uit ziet enzo (:
    Mja, als jij zelf het echt mooi vind enzo. Moet je proberen niks van anderen aan te trekken (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you