• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gothic/alternatieve stijl vind ik altijd iets wat je niet aan kunt leren, maar waar je je eigen ding in vind. Ik hou bijvoorbeeld van latex, maar ook legeruitstraling, stoer of lief, of vrij casual. Gewoon waar ik zin in heb en wat eventueel bij de gelegenheid past.
    Het is gewoon het belangrijkste dat je je eigen ding leert ontdekken. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ambrosine schreef:
    (...)

    Is dit wat je wilt of wat je hebt? (:

    Dit ben ik in mijn alternatieve stijl:

    - Maar je ziet daar mijn kleding niet dus eigenlijk heb je er niet veel aan.. lol.


    Je haar is mooi hihi, maar jammer dat ik je kleding niet zie. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Je haar is mooi hihi, maar jammer dat ik je kleding niet zie. ):

    Ja.. ik moet eens foto's van mijn kleding maken, lol. - Maar die shirts van jou zijn wel heel geweldig... :|


    Forever.

    Ik zal eens kijken of ik foto's kan vinden van m'n kleding.. -dat ik et aan heb-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik draag zelf veel zwart maar ik ben geen gothic. Gewoon veel zwarte shirts, jasjes en accesoires. Ik vind jouw Spongebob shirts heel erg leuk (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Je moet bij van die leuke goedkope kleding winkeltjes kijken, daar vind je vaak heel veel verassend leuke dingetjes! Of probeer Large en Attitude Holland!


    De attitude holland hoor ik echt vaak, ik vraag me af wat het is. Want daar had een vriendin van me een dinosaurus vest gehaald haha. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    OMG JOU BATMAN SHIRT<3
    EN JOU PATRICK SHIRT<3
    Me likes.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Ja.. ik moet eens foto's van mijn kleding maken, lol. - Maar die shirts van jou zijn wel heel geweldig... :|


    Thaaaaaanks, en ik zou graag zien hoe jij je kleding combineert hihi. Want de mensen die ik ken zijn saai. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sudowoodo schreef:
    Ik zal eens kijken of ik foto's kan vinden van m'n kleding.. -dat ik et aan heb-


    Caaaaan't wait, of pak de webcam erbij neem foto's en gebruik tinypic, haha het helpt. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Caaaaan't wait, of pak de webcam erbij neem foto's en gebruik tinypic, haha het helpt. :'D


    Whaha heb geen webcam en de kleren die ik nu aan heb zijn niet zo bijzonder ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik draag dat soort dingen als pyjama xD whaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Embrace schreef:
    Ik zelf heb ook een alternatieve stijl. Kijk maar in mijn foto boek of stuur mij maar een PB als je iets wil weten (:
    Ik ben er mee begonnen toen ik fan WAS van Tokio Hotel, toen keek ik naar een poster van Bill (de zanger) en toen wou ik dat eens na gaan doen, haha x) Toen ik dat had gedaan ging ik het zelf wat meer uitwerken en nu heb ik dus een alternatief stijl en heb het al wel zo'n 4/5 jaar. En vind het nog steeds leuk :3


    Me loves your hair. En je make-up, sommige staat het ordinair maaar jij kan het echt hebben. ;o Je wordt mijn voorbeeld. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Whaha heb geen webcam en de kleren die ik nu aan heb zijn niet zo bijzonder ;P


    Awh. Hmm, door een topic weet ik wel hoe je haar zit en daar ben ik verliefd op geworden. :9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    De attitude holland hoor ik echt vaak, ik vraag me af wat het is. Want daar had een vriendin van me een dinosaurus vest gehaald haha. :'D

    www.attitudeholland.nl Ik zou echt eens kijken want ze hebben daar echt super veel leuke kleding. Maar Large.nl zou ik ook eens bekijken (:


    Forever.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Awh. Hmm, door een topic weet ik wel hoe je haar zit en daar ben ik verliefd op geworden. :9~


    Haha dankjewel ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you