• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dude... nu kom ik met mijn saaie kleding ): Dit is gewoooon zo mooi, oké waar the fuck heb je die broek gehaald. o.o Zulke kleding inspireert mij nou het meeeste.


    Aaahw thank you (bloos). En jouw kleding is absoluut niet saai!
    Hmmm... Ik heb een geheugen als een zeef, maar volgens mij is die rode van attitude holland.


    i put the fun in funeral

    Uneventful schreef:
    (...)

    Je bent echt schattigggg. :3


    Ben ik niet xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had vroeger inderdaad een stijl die er wat van weg had. Veel zwart ed. Nu gaat het meer de eighties kant op en meer casual. Het is voornamelijk de gothic muziek die ik luister en vind de stijl, muziek en festivals nog steeds supervet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    PinkiePie schreef:
    Wat standaard outfits:





    Ik noem mezelf geen 'emo'. Ik heb gewoon mijn eigen kledingsmaak :3. Wil binnenkort mijn haar verven, weet alleen niet of het mag hahaa. Jouw shirtjes zijn echt awesome :9~.

    Btw, let niet op mijn rommelige kamer c;

    O MY... Jouw kleding is zo gaaf!


    Forever.

    C18 schreef:
    Ik had vroeger inderdaad een stijl die er wat van weg had. Veel zwart ed. Nu gaat het meer de eighties kant op en meer casual. Het is voornamelijk de gothic muziek die ik luister en vind de stijl, muziek en festivals nog steeds supervet :]


    Fotoooo *O*


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Aaahw thank you (bloos). En jouw kleding is absoluut niet saai!
    Hmmm... Ik heb een geheugen als een zeef, maar volgens mij is die rode van attitude holland.


    Ik ging ff kijken, en ja ik zag het o.o Het is een tregging toch? Hmm, ff heel lief zijn thuis. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ben ik niet xd


    En je haaar is oook moooooi.(yeah)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En je haaar is oook moooooi.(yeah)


    Dankjee ;$

    @PinkiePie, Ik ben verliefd op je kleding O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ambrosine schreef:
    (...)
    O MY... Jouw kleding is zo gaaf!


    Hihi, dankje c:


    i put the fun in funeral

    Jaaaa, en PinkiePie je bent oook schattig. Schattige mensies hier op Q.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ambrosine schreef:
    Ik ben trouwens verslaafd aan maskers maken op mijn gezicht met make-up:


    Kan je echt super leuke foto's mee maken!


    Hier heb ik gewoon overheen gekeken.
    Hihi, je moet een keer de batman masker proberen! Die is zooooo leuk. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hier heb ik gewoon overheen gekeken.
    Hihi, je moet een keer de batman masker proberen! Die is zooooo leuk. :3

    Haha goed idee! Ga ik zeker proberen! :D


    Forever.

    Mijn kledingstijl verschilt, maar is op zich wel alternatief (:
    Niet meer zo erg als vroeger, maar ach. Ik loop in ieder geval niet in ''de laatste mode''. Alleen op stage zal 't wel moeten. Maar ja. Heb ik er wel voor over 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mijn kledingstijl verschilt, maar is op zich wel alternatief (:
    Niet meer zo erg als vroeger, maar ach. Ik loop in ieder geval niet in ''de laatste mode''. Alleen op stage zal 't wel moeten. Maar ja. Heb ik er wel voor over 8D


    Waar loop je stage dan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waar loop je stage dan?


    Ik ga vanaf februari in de gehandicaptenzorg stage lopen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'