• binnenkort ga ik 2 nieuwe piercings bijnemen (Lip en Surface)
    Maar men navelpiercing is heel lang ontstoken en geirriteert geweest (zeker 2 maand en een half !) en ik ben bang dat de surface ook gaat ontsteken
    Weten jullie hoe ik dat kan voorkomen?? (ik wil absoluut niet dat het ontsteekt !)


    -

    Goed schoonhouden?


    Olive

    Ontsmetten? :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Orphan schreef:
    Goed schoonhouden?

    goed schoonhouden doe je zowiezo tog ? xD


    -

    Goed schoonhouden en vóoral niet aan zitten en trekken en doen enzo. Vooral met je lippiercing x'D
    Maar ik denk dat navelpiercings sowieso sneller ontsteken? Dat had ik ergens gelezen volgens mij.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb voor me neuspiercing altijd unicura zeep gebruikt (; En hij is nog nooit ontstoken geweest (wel geirriteerd maar dat was maar gelijk weg nadat ik unicura gebruikte)
    Weet niet of dat ook zo makkelijk is voor Lip & Surface, But trying wont hurt anything ;]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Goed schoonhouden voor de rest kan je er niet zoveel aan doen.


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    Iedere avond voor je gaat slapen met Sterilon ontsmetten en goed eraan draaien tijdens het ontsmetten.
    En het mag eigenlijk niet maar 1x in de week de piercing eruit halen, ontsmetten en door het gaatje heen ook wat alcohol spuiten zodat het van binnen schoon blijft want daar gaat het vuil juist zitten:)

    pascalll schreef:
    Iedere avond voor je gaat slapen met Sterilon ontsmetten en goed eraan draaien tijdens het ontsmetten.
    En het mag eigenlijk niet maar 1x in de week de piercing eruit halen, ontsmetten en door het gaatje heen ook wat alcohol spuiten zodat het van binnen schoon blijft want daar gaat het vuil juist zitten:)

    Dit is dus een voorbeeld van wat je NIET moet doen.


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    Hmm. Ik ontsmet altijd met antisept. That workz.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    .. Schoonmaken ? en er niet uithalen de komende 6 weken[of langer..] (: want het is eigenlijk ene wond.. en dat moet helen.
    Maar wel draaien.. anders groeit het vast en dat wil je ook niet hebben.

    + bij lip.. kijk uit D: et lijkt alsof je een mislukte botox lip heb haha ;P
    & ik denk bij je surface zo min mogelijk truitjes aan dus geen stof ofzo erop houden (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zowiezo niet met alchohol ontsmetten! Aangezien het eigenlijk gewoon een wondje is, en die dicht moet, dood je de 'bactiereien' die er voor zorgen dat het geneest. Gewoon goed schoonmaken met een parfumvrije zeep.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ontsmet enkel met zachte middelen, niet te hardnekkig want het 'gat' wat er is gecreeërd moet nog helen.


    Let it come and let it be

    Orphan schreef:
    Goed schoonhouden?