• Want srsly, ik was nooit van de gothic of emo stijl maar op dit moment vind ik het heel leuk. Gewoon hoe ze hun haar doen, de creatieve make-up (een meisje bij ons op school leek bijna een elfje met haar make-up) en de kleurtjes in hun haar wat meer scene is als ik het goed begrijp. En nu heb ik het gevoel dat dit gewoon een fase is over mezelf vinden blabla -dat zijn de praatjes van mijn vader- maar ik vond het sws nooit leuk om aan te doen wat andere ook deden. Dan moet je de adidas vest niet meerekenen want die had ik al voor dat die hype begon. Volgens mij vind niemand het leuk als iemand anders iets aanheeft wat hij/zij ook draagt maar ja.

    Dus nu ben ik aan het experimenteren, het is niet helemaal die stijl want spongebob, patrick, batman en superman maken ook deel uit van mijn 'fase'. Maar ik draag niet de eyeliner, want ik ben niet van de make-up.

    Dus als jij een gothic emo scene stijl hebt, -ik weet niet zeker of die allemaal bij elkaar horen-. Daar weet ik toch niet zoveel van. Wil je dan zeggen wanneer je ermee begonnen bent? En en en kledingadvies, altijd leuk om te lezen. : D


    Dit is nu ongeveer mijn stijl:





    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 15:46 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik ga steeds meer de emo/gothic kant op, maar ik wil geen wannabe lijken dus koop ik gewoon af en toe iets dat ik leuk vind :'D
    ik heb mijn haar meestal stijl met een schuine pony/lok. ik hou van zwarte make-up maar doe het niet te veel. verder heb ik niet van die truttige kleding, maar is het een beetje apart. verder zou ik niet weten wat ik moet uitleggen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben trouwens verslaafd aan maskers maken op mijn gezicht met make-up:


    Kan je echt super leuke foto's mee maken!


    Forever.

    Echt duidelijke foto's heb ik niet..
    Weet ik gelijk hoe ik morgen mijn dag kan besteden (:

    Klikje 1
    Klikje 2
    Bij deze gaat het meer om de broek xd

    Ow en bij deze zie dan beetje me make-up -Dat ik et gele op heb zeg maar-
    Klikklik
    Normaal heb ik een bril op, maar op de foto met make-up & bril zie je et nog slechter (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eh ik heb niet echt advies of zo? :')
    Gewoon kopen en doen wat je leuk vindt.
    En ik ben er zelf nog niet zo heel lang mee bezig. Dat komt voornamelijk omdat ik het niet durfde.
    Maar ik ben nu zelfs van plan om m'n haar te verven (niet helemaal, enkel wat plukjes). :Y)

    Sudowoodo schreef:
    Echt duidelijke foto's heb ik niet..
    Weet ik gelijk hoe ik morgen mijn dag kan besteden (:

    Klikje 1
    Klikje 2
    Bij deze gaat het meer om de broek xd

    Ow en bij deze zie dan beetje me make-up -Dat ik et gele op heb zeg maar-
    Klikklik
    Normaal heb ik een bril op, maar op de foto met make-up & bril zie je et nog slechter (:

    Dat eerste topje is echt super leuk! ;D


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Dat eerste topje is echt super leuk! ;D

    Dankje ;d hij schijnt alleen door -.- + hij is al vet oud xd waardoor er dus veel gaten zitten.. vooral aan et einde van de mouwen en jammer D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Dankje ;d hij schijnt alleen door -.- + hij is al vet oud xd waardoor er dus veel gaten zitten.. vooral aan et einde van de mouwen en jammer D:

    Dat is jammer! Ik heb ook een super leuk topje met leger print maar daar zijn de mouwen heel dun van en nu zitter er ladders is.. D:


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Dat eerste topje is echt super leuk! ;D


    Dude jou broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek... o.o I was like... -kijken kijken kijken- en toen BOEM! WHAAAAAA, die wil ik oooooook!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Dat is jammer! Ik heb ook een super leuk topje met leger print maar daar zijn de mouwen heel dun van en nu zitter er ladders is.. D:


    Ahww D: ik had een vet cuwl bloesje zeg maar..
    -zoekt foto op-
    Deze

    ook zo oud.. en boog me arm KRAK elleboog gescheurd.. kon dus weg D:
    & daaronder zat een shirt wat me eige.lijk beetje te groot is.. die laat ik morgen dan ook wel zoen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ahww D: ik had een vet cuwl bloesje zeg maar..
    -zoekt foto op-
    Deze

    ook zo oud.. en boog me arm KRAK elleboog gescheurd.. kon dus weg D:
    & daaronder zat een shirt wat me eige.lijk beetje te groot is.. die laat ik morgen dan ook wel zoen (:

    Oh die is leuk! Vooral die kleur!

    Ik ga binnenkort een pruik kopen (een hele goedkope maar dat boeit niet) zwart met groene plukken en als het leuk staat wil ik het zo laten verfen! En ik ga ook een paar van die haarverf spuitbussen kopen (:


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Oh die is leuk! Vooral die kleur!

    Ik ga binnenkort een pruik kopen (een hele goedkope maar dat boeit niet) zwart met groene plukken en als het leuk staat wil ik het zo laten verfen! En ik ga ook een paar van die haarverf spuitbussen kopen (:


    Dankje (: Hijs alleen dood D: ik vind dat nog steeds kut...

    & felle lokken lijken me cuwl. Alleen ik ben gehecht geraakt aan rood haar ;$ dus ik zie wel ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat standaard outfits:





    Ik noem mezelf geen 'emo'. Ik heb gewoon mijn eigen kledingsmaak :3. Wil binnenkort mijn haar verven, weet alleen niet of het mag hahaa. Jouw shirtjes zijn echt awesome :9~.

    Btw, let niet op mijn rommelige kamer c;

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:29 ]


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    Wat standaard outfits:





    Ik noem mezelf geen 'emo'. Ik heb gewoon mijn eigen kledingsmaak :3. Wil binnenkort mijn haar verven, weet alleen niet of het mag hahaa. Jouw shirtjes zijn echt awesome :9~.

    Btw, let niet op mijn rommelige kamer c;


    Dude... nu kom ik met mijn saaie kleding ): Dit is gewoooon zo mooi, oké waar the fuck heb je die broek gehaald. o.o Zulke kleding inspireert mij nou het meeeste.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ahww D: ik had een vet cuwl bloesje zeg maar..
    -zoekt foto op-
    Deze

    ook zo oud.. en boog me arm KRAK elleboog gescheurd.. kon dus weg D:
    & daaronder zat een shirt wat me eige.lijk beetje te groot is.. die laat ik morgen dan ook wel zoen (:


    Je bent echt schattigggg. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Voor een tijdje had ik een echte gothic-stijl, maar toen besefte ik dat het eigenlijk niet helemaal bij me paste en sindsdien ben ik wat afgezwakt. Ik draag nog steeds wel alternatieve kleding maar het springt er niet meer uit, en daar ben ik erg tevreden mee. Ik zou zeker eens op attitudeholland.nl kijken, daar vind je gothic/emo kleren maar ook shirts van Elmo en Spongebob en zo!
    Ik ben er vorig jaar mee begonnen, toen ik op vakantie in Edinburgh was en daar allemaal gothic shops zag. :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.