• Waarom hebben kappers oren gekregen als ze toch niet naar je luisteren?
    De kapper kwam vandaag dus en ik wou eens iets anders proberen. Dus ik vroeg om zeker zeven centimeter van mijn haren te knippen en het wat voller te zetten eventueel met zo van die neppe krullen, je snapt wel en ik vroeg een rechte froufrou die aan de zijkanten wat langer is.
    Wat krijg ik?! Krak hetzelfde kapsel als dat ik ervoor had. Er is misschien twee centimeter af (als het al zoveel is) en het heeft absoluut geen krullen, zelfs geen volume, het is zelfs steiler dan daarvoor (en ik wist niet eens of dat nog wel kon) en mijn bles ik wat bijgeknipt. En ik haatte die bles al twee maanden en nu moet ik weer twee maanden wachten voordat de kapper weer komt.
    Waarom luisteren die rotkappers nu niet gewoon naar wat je vraag?
    Ik haat ze echt; ze verpesten niet alleen je haar maar ook je leven. Zo wou ik dus naar de wedstrijd Arsenal - Blackburn kijken, (we waren toch met vier dus als iedereen voor mij zou gaan zou ik die match helemaal hebben kunnen uitkijken) is het zo vijf minuten voor de wedstrijd begint, is de kapper klaar met mijn mama en zegt die dat het mijn beurt is. Ik kon hem wel wurgen. Ik begon echt te huilen toen ik terug thuis bij mijn papa kwam. Gewoon van frustraties omdat ik Arsenal niet heb zien spelen én omdat mijn haar nu nog steeds hetzelfde is.

    Pf, dat luchtte op!
    Hebben jullie ook zo'n haat aan kappers?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb het nog nooit meegemaakt. Als ik naar de kapper ga, doe ik dat in een kapperszaak en moet ik er heen. Maar ik hoor van veel mensen hoe frustrerend het is als de kapper niet naar je luistert.
    Niet om je chagrijnig te maken, maar ik heb Arsenal weg gezien :3 Elke x als die gozer Fabregas zei, slaakte ik een gil xd


    you're my favourite part of the day ~

    De mijne knipt altijd goed?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Princeton schreef:
    Ik heb het nog nooit meegemaakt. Als ik naar de kapper ga, doe ik dat in een kapperszaak en moet ik er heen. Maar ik hoor van veel mensen hoe frustrerend het is als de kapper niet naar je luistert.
    Niet om je chagrijnig te maken, maar ik heb Arsenal weg gezien :3 Elke x als die gozer Fabregas zei, slaakte ik een gil xd

    Hoe was de match?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Jup ik heb ook enorme haat aan kappers (:

    Maar als je het echt niet leuk vind zou ik er weer terug naar toe gaan of hem opbellen dat je het niet leuk vind en dit niet is wat jij gevraagd had...


    dream, dare, fly!

    Ze doen inderdaad niet wat je zeggen, ik wou een schuine pony. Knippen ze het heel kort, en krult het hartstikke erg! En nu je het toch over Arsenal hebt, hoeveel is het geworden?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Ze doen inderdaad niet wat je zeggen, ik wou een schuine pony. Knippen ze het heel kort, en krult het hartstikke erg! En nu je het toch over Arsenal hebt, hoeveel is het geworden?

    Ik heb werkelijk geen idee..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mijn kapper luistert dus ook nooit. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat komt misschien omdat stiekem je moeder in de
    kapppers zijn oren fluisterd dat ze anders wil?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Dat komt misschien omdat stiekem je moeder in de
    kapppers zijn oren fluisterd dat ze anders wil?

    Dat betwijfel ik, zij haat die bles ook (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Neem een andere kapper dan x'D
    Niet moeilijk doen.
    Ik ben ook van kapper gewisseld.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn oude had me haar verkeerd geknipt waardoor er een enorm stuk afmoest, waardoor ik kort haar had. Sindsdien durf ik niet zo goed meer naar kappers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    mijn kapper is perfect, luistert altijd super goed en soms heeft ze zelf inspiratie en vraagt ze of ik het daar mee eens ben (=

    ik ga nie naar de kapper men moeder vlecht men haar x''D


    =

    Als de kapper mijn haar niet goed gedaan heeft, dan zeg ik dat ook gewoon :O Dat ze het of in orde moeten maken of dat is minder ga betalen ;) Het werkt altijd xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou er ook niet van, kappers. Maar als het niet is hoe ik het wil laat ik het er echt niet bij zitten, hoor :').

    Oké, je kan er niets meer aan veranderen, maar je kan het wel zeggen + minder betalen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 19:24 ]


    Tell me how do my Leftovers taste.