• Because I need to fucking sleep. Ik slaap al járenlang slecht, de laatste maanden niet meer dan twee/drie uur per nacht ... En de laatste drie nachten al helemaal niet meer. I'm so fucking exhausted ... I just can't sleep. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Ik blijf ver uit de buurt van zielenknijpers, die hebben al genoeg verziekt in mijn leven. :x En ik moet zeggen dat ik ook tegen anti-depressie medicijnen ben, omdat je vaak je hele leven lang aan die dingen vast zit dan. Plus dat ik momenteel geen depressie heb of me er niet bewust van ben. Het lijkt wel of mijn aan/uit knopje gewoon kapot is. :')
    Ik slaap al vanaf mijn 11e slecht en dat is voortgevloeid uit manische depressie, waar ik nu grotendeels overheen ben en om mee heb leren gaan, maar waarvan de effecten nog altijd doorspelen in mijn slaap, omdat mijn gedachten me daar kunnen pakken. :[
    Bedankt voor het advies tho. :]


    I understand^^ 't is natuurlijk maar net hoe je ervaringen zijn. Hoop dat 't allemaal weer wat beter wordt (:


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Genius schreef:
    Nance, ik vind het echt vreselijk hoe jij je voelt de laatste tijd (no_chears) En ik wou dat ik je begreep in alles en je kon helpen.. Ik hoop dat ik je wat rust kan geven als ik bij je ben <3 Al dat stress en shit verdien jij helemaal niet.


    Het is oké, baby. Onkruid vergaat niet.(wedding)
    Maak jij je nou maar geen zorgen om mij, kleintje. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nessuno schreef:
    (...)

    waarom zou zij zich beter voelen als jij nog minder slaapt;x Vind ik altijd zo kut he, als je met iets zit en iemand zegt dat 't ook erger kan.. alsof 't nog niet erg genoeg is.

    Zo bedoel ik het helemaal niet, anders had ik haar niet proberen te helpen. Sommigen mensen vinden het fijn om te horen dat anderen het ook hebben, of dat het erger kan. Ik kan niet ruiken of iemand dat fijn vind of niet he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Zo bedoel ik het helemaal niet, anders had ik haar niet proberen te helpen. Sommigen mensen vinden het fijn om te horen dat anderen het ook hebben, of dat het erger kan. Ik kan niet ruiken of iemand dat fijn vind of niet he.


    Ik vind het ook niet erg, maar het kwam anders over. En ik ben op sommige momenten kribbig, omdat ik zo moe ben ook. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hmhhh, moeilijk om een oplossing voor te vinden..
    GHB?
    (cat)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 22:46 ]

    Severed schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet erg, maar het kwam anders over. En ik ben op sommige momenten kribbig, omdat ik zo moe ben ook. (no_chears)

    Geef niet, ik ken het. Ik kan ook behoorlijk chaggi zijn daardoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Radke schreef:
    hmhhh, moeilijk om een oplossing voor te vinden..
    GHB?
    (cat)


    Not funny. Hebben ze ooit bij mijn zus een keer voor de 'lol' in haar drankje gedaan, die is dagen lang doodziek geweest erdoor. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Het is oké, baby. Onkruid vergaat niet.(wedding)
    Maak jij je nou maar geen zorgen om mij, kleintje. (bloos)

    Doe ik toch wel..


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Ik kan niet 16 uur zomaar verdwijnen elke dag, werk en andere dingen gaan gewoon op dagelijkse basis door, slaap of niet.(no_chears)

    Je moet er niet 16 uur zijn, maar je moet er rond 16:00 uur zijn (4 uur 's middags dus gewoon). Dat scheelt al wat.
    Ik weet ook niet of je elke dag werkt, maar als je het nou doet op een vrije dag of juist als je de dag er na vrij bent? Ik weet namelijk niet hoe laat je klaar bent enz.

    Ik ken iemand die ook al heel lang aan slapeloosheid leed, en haar heeft het erg goed geholpen. Ze hebben daar namelijk ontdekt hoe haar slaappatroon is en waar het mis gaat. Nu kan ze met wat kleine aanpassingen prima leven.
    Ik denk echt dat het 't proberen waard is! (:

    Fantasia schreef:
    (...)
    Je moet er niet 16 uur zijn, maar je moet er rond 16:00 uur zijn (4 uur 's middags dus gewoon). Dat scheelt al wat.
    Ik weet ook niet of je elke dag werkt, maar als je het nou doet op een vrije dag of juist als je de dag er na vrij bent? Ik weet namelijk niet hoe laat je klaar bent enz.

    Ik ken iemand die ook al heel lang aan slapeloosheid leed, en haar heeft het erg goed geholpen. Ze hebben daar namelijk ontdekt hoe haar slaappatroon is en waar het mis gaat. Nu kan ze met wat kleine aanpassingen prima leven.
    Ik denk echt dat het 't proberen waard is! (:


    Ik denk dat de kosten daarvoor flink oplopen (ziektekostenverzekering vergoed nooit alles) en dat het niet haalbaar is. Ik werk sowieso elke dag tot half zes. Ik moet het alleen nog 3 maanden vol zien te houden, tot ik naar Nieuw Zeeland ga, waar ik echt de rust heb om een poging te doen het aan te pakken. Mijn vriend is vaak een groot deel van het medicijn. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.