• Because I need to fucking sleep. Ik slaap al járenlang slecht, de laatste maanden niet meer dan twee/drie uur per nacht ... En de laatste drie nachten al helemaal niet meer. I'm so fucking exhausted ... I just can't sleep. :(

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

o.o meschien naar de dokter ?.?
    sorry ik weet niks D:

Shoganai i ne~

Ik ken dat gevoel en ben er al voor naar de dokter geweest. Hij had me eerst homeopathische pillen voorgeschreven, maar die hielpen niet en nu echte slaaptabletten, maar die neem ik niet uit principe.
    Misschien eens naar een slaapkliniek gaan?

-slaat je knock out-

Graag gedaan ;D Weet alleen niet hoe vaak ik moet slaan voordat ik dat voor elkaar krijg.. Aangezien ik in deze situatie van mij nogal slap ben..

Maar, ahwww. Enige idee waardoor je niet kan slapen? hoe dat is ontstaan?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Misschien moet je vroeger gaan slapen + je verstand laten rusten voor je in je bed kruipt? Dwz: geen computer, geen tv, geen boeken, gewoon relaxen. Bv een kop thee drinken, in bad gaan, naar kalmerende muziek luisteren...Hier staan ook nog wat tips.

Maar ik ga er vanuit dat als je al zo lang aan insomnia lijdt, dat je de standaard middeltjes wel al geprobeerd hebt...

Ben je al eens naar een dokter geweest hiermee?

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik sla je wel k.o als ik je zie (bloos)

-

Kun je hiervoor niet beter naar de dokter gaan?
    Die zullen er wel genoeg verstand van hebben en kunnen je misschien wel iets voorschrijven?

Slaapkliniek! echt als je er al zo lang last van hebt

Ninetales schreef:
    Misschien moet je vroeger gaan slapen + je verstand laten rusten voor je in je bed kruipt? Dwz: geen computer, geen tv, geen boeken, gewoon relaxen. Bv een kop thee drinken, in bad gaan, naar kalmerende muziek luisteren...Hier staan ook nog wat tips.

Maar ik ga er vanuit dat als je al zo lang aan insomnia lijdt, dat je de standaard middeltjes wel al geprobeerd hebt...

Ben je al eens naar een dokter geweest hiermee?

Insomnia/slapeloosheid inderdaad, dus alle standaard middeltjes werken helaas niet.

Sudowoodo schreef:
    -slaat je knock out-

Graag gedaan ;D Weet alleen niet hoe vaak ik moet slaan voordat ik dat voor elkaar krijg.. Aangezien ik in deze situatie van mij nogal slap ben..

Maar, ahwww. Enige idee waardoor je niet kan slapen? hoe dat is ontstaan?

Waarschijnlijk gewoon door alle dingen die ik meegemaakt heb ... En dingen die gewoon nooit ophouden. :/
    En ik denk dat je sowieso of in één keer héél goed moet slaan ... Of anders heel lang door moet gaan. Ik ben best wel hard om neer te krijgen. :')

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Celestia schreef:
    Kun je hiervoor niet beter naar de dokter gaan?
    Die zullen er wel genoeg verstand van hebben en kunnen je misschien wel iets voorschrijven?

Bin there, done that. Er is niet echt een oplossing behalve hele zware slaappillen ... Die ik het liefste zwaar vermijd. Ik krijg er namelijk nachtmerries van of wordt doodmoe wakker.

Severed schreef:
    (...)

Waarschijnlijk gewoon door alle dingen die ik meegemaakt heb ... En dingen die gewoon nooit ophouden. :/
    En ik denk dat je sowieso of in één keer héél goed moet slaan ... Of anders heel lang door moet gaan. Ik ben best wel hard om neer te krijgen. :')

Das kut..
    & i dunno.. kan ook ff tegen je slapen aan slaan.. alleen dat kan ook misgaan..
    Ik ga wel op cursusje knock out slaan..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Severed schreef:
    (...)

Bin there, done that. Er is niet echt een oplossing behalve hele zware slaappillen ... Die ik het liefste zwaar vermijd. Ik krijg er namelijk nachtmerries van of wordt doodmoe wakker.

Aw, dat is balen...
    Maar misschien ligt het wel aan je omgeving? Of ben je overdag veel te druk bezig?
    Misschien moet je eens ontspannen?

*Ik sla je k.o.*

"I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

ik heb ook wel eens nachten waarop ik echt niet kan slapen.
    geen idee wat je eraan kan doen..

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Evaporate schreef:
    Slaapkliniek! echt als je er al zo lang last van hebt

Ik kan niet 16 uur zomaar verdwijnen elke dag, werk en andere dingen gaan gewoon op dagelijkse basis door, slaap of niet.(no_chears)

Celestia schreef:
    (...)
    Aw, dat is balen...
    Maar misschien ligt het wel aan je omgeving? Of ben je overdag veel te druk bezig?
    Misschien moet je eens ontspannen?

Ook, maar vooral aan mijn hoofd ... Ik heb gewoon nooit rust. En hoe stiller en/of rustiger het wordt of ikzelf ben ... Hoe meer mijn gedachten op gaan spelen en hoe verder de slaap verdwijnt. Een periode waar ik goed slaap is heel zeldzaam, zelfs als het wel redelijk rustig is in mijn leven. :/