• jah,
    wij hebben op school een arrogant geval....
    hebben jullie er ook last van?
    wij hopen van niet,
    wat dit is geen leuk gevoel!
    groetjes,
    2 gërgerde mensen


    best friends forever

    Wie = wij als ik vragen mag? x)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Neeeeeeeeee, haha. Misschien wel iemand een klein beetje, maar ze is een lieveke -tegen mij toch-. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Er zijn altijd arrogante mensen op school, waar dan ook. :X


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Vast wel, maar ze doen niet arrogant tegen mij, dus ik heb er geen last van (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ooh, die mensen vermijd ik :)


    Life is hard and then we die

    Ik word zelf als arrogantje aangezien, haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Er zijn altijd arrogante mensen, misschien toevallig ook iemand waarmee ik bevriend ben.
    Maar dan zullen we wel niet zo erg goed bevriend zijn dat ik er last van heb.


    effort never betrays you

    Ik denk dat ik de arrogante vriendin ben, als je het zo bekijkt.


    You move me ......... Kurt

    Ja, de halve klas. XS

    Erg vervelend helaas...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik zelf...maar allen tegen een jongen die verliefd op mij is (en ik nie op hem -.-) en achter me aan loopt als een hulppeloze puppy:S. maar voor de rest ben ik aardig en normaal tegen iedereen (A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn ex-bff is een hopeloos arrogant geval.
    Geheimen doorlullen en dan ontkennen, dom tegen me dom en me als vuil behandelen en er niet-voor me zijn. Echt dom gewoon. En zo lopen er nog wel een paar rond van: 'Kijk-mij-nou-ik-heb-een-sigaret-in-m'n-hand-bitch' look.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zhaley schreef:
    Ik word zelf als arrogantje aangezien, haha.

    Same here, maar iedereen doet wel gewoon aardig tegen me. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, in mn klas.

    Een of ander mens denk nu dat ze helemaal geweldig is en dat ze alles mag zeggen wat ze wil, nu ze "populair" is. Ze wordt nog steeds achter dr rug uitgelachen, omdat ze met belachelijke kleren aanloopt, maar blijkbaar maakt dat haar niet uit, of ze merkt het niet. Soms, soms trekt ze van die arrogante koppen, en dan heb ik echt van 'oh, just look at yourself, you bitch.'
    En ze wil gaan roken nu, omdat ze dat stoer vind. Maar haar moeder is een maand geleden ofzo geopereerd omdat ze longkanker had, vanwege het roken. Ik bedoel; wtf?


    Destroy what destroys you.

    Nou ik neem aan vast wel.


    -

    Pfoe, heel mijn klas zit vol dikke nekken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO