Storytime schreef:
(...)
Je heb meerdere klinieken, misschien een waar je niet zo lang heen moet. Daarbij, voor zo iets krijg je best wel vrij.
Je zegt zelf dat je wilt slapen, dan moet je er ook wat voor over hebben. Ik heb ook geen zin om naar zo'n kliniek te gaan, maar ik ga ook maar omdat ik anders nog een keer instort.
Als ik dat doe, ben ik mijn baan kwijt. Ik zou willen dat alles zo makkelijk was, maar helaas zit ik gewoon in omstandigheden waar ik aan dat soort dingen gewoon niet kan beginnen. Zelfs al zou ik het nog zo graag willen. Ik heb mijn baan hard nodig, om al mijn kosten te betalen en mijn reis naar Nieuw Zeeland, dus ik kan het risico echt niet nemen die te verliezen en mijn baas is voor 97% een ongevoelige hufter, dus die gaat dat echt niet accepteren.
Soms stort ik ook in ja, of bijna, maar dat moet ik helaas maar dragen. Net als zo nu en dan slaappillen en nachtmerries + bijkomende vermoeidheid ... Omdat ik het anders helemaal niet trek.
[ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:50 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.