Nessuno schreef:
(...)
waarom zou zij zich beter voelen als jij nog minder slaapt;x Vind ik altijd zo kut he, als je met iets zit en iemand zegt dat 't ook erger kan.. alsof 't nog niet erg genoeg is.
OT: ik heb ook een tijd erg moeilijk geslapen, gewoon m'n kop te vol zei ik dan altijd, dat je je gedachten niet kon uitschakelen. Toen ik op 't laatst een tijd depressief ben geweest was het op het toppunt, ritme ook helemaal naar de kloten. Daarvoor heb ik toen hulp gezocht bij de huisarts & psycholoog. Die hebben mij (vooral omdat ik bijna niet sliep) antidepressiva pillen voorgeschreven en ik moet zeggen dat mij dat toen enorm geholpen heeft, niet alleen met de depressiviteit, maar vooral met slapen. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt, maar als je denkt dat 't iets vergelijkbaars zou kunnen zijn zou ik 't zeker aanbevelen:)
Ik blijf ver uit de buurt van zielenknijpers, die hebben al genoeg verziekt in mijn leven. :x En ik moet zeggen dat ik ook tegen anti-depressie medicijnen ben, omdat je vaak je hele leven lang aan die dingen vast zit dan. Plus dat ik momenteel geen depressie heb of me er niet bewust van ben. Het lijkt wel of mijn aan/uit knopje gewoon kapot is. :')
Ik slaap al vanaf mijn 11e slecht en dat is voortgevloeid uit manische depressie, waar ik nu grotendeels overheen ben en om mee heb leren gaan, maar waarvan de effecten nog altijd doorspelen in mijn slaap, omdat mijn gedachten me daar kunnen pakken. :[
Bedankt voor het advies tho. :]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.