• Because I need to fucking sleep. Ik slaap al járenlang slecht, de laatste maanden niet meer dan twee/drie uur per nacht ... En de laatste drie nachten al helemaal niet meer. I'm so fucking exhausted ... I just can't sleep. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Huh?

    Daar was iemand die een of andere ziekte had waardoor ze heel erg aan slapeloosheid leed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Genius schreef:
    (...)
    Het is geen wedstrijd hoor :W

    Waarom denk je dat die ^^ er staat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat die ^^ er staat.

    Ik denk niet.


    -

    Storytime schreef:
    (...)
    Oh negen jaar maar, probeer 17 ^^
    Als ze echt moeilijk gaan doen kan je ze aanklagen. Werk je elke dag? Dan kan je misschien op een dag gaan dat je niet werkt.Bij sommigen hoef je volgens mij alleen maar 's avonds gaan. Ik weet het niet zeker, misschien kan je het met je dokter bespreken. Die weet er vast meer van af.


    'Maar' negen jaar? Blij dat je je daardoor zoveel beter voelt :W
    Maar goed, ik ben bang dat dit echt gewoon geen optie is nu :( Misschien heb ik over 3 maanden een betere therapie, als ik naar NZ ga en een betere omgeving om me heen krijg.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een vriend van me heeft het ook. Die slaapt ook nachten lang niet. En ik heb géen idee wat je er tegen kan doen. Ik denk niets :x
    Maar, ik wil je wel k.o. slaan hoor! : D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Celestia schreef:
    Kun je hiervoor niet beter naar de dokter gaan?
    Die zullen er wel genoeg verstand van hebben en kunnen je misschien wel iets voorschrijven?


    Food.

    Severed schreef:
    (...)

    'Maar' negen jaar? Blij dat je je daardoor zoveel beter voelt :W
    Maar goed, ik ben bang dat dit echt gewoon geen optie is nu :( Misschien heb ik over 3 maanden een betere therapie, als ik naar NZ ga en een betere omgeving om me heen krijg.

    Hoezo zou ik me beter voelen omdat jij minder lang slecht slaap dan ik. Dat is niet helemaal logisch,toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Hoezo zou ik me beter voelen omdat jij minder lang slecht slaap dan ik. Dat is niet helemaal logisch,toch?


    Dat dacht ik ook toen je heel vrolijk verkondigde dat het maar 9 tegenover 17 is...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook toen je heel vrolijk verkondigde dat het maar 9 tegenover 17 is...

    Ik probeerde je een beetje op te vrolijken dat het altijd erger kan met een soort grapje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik probeerde je een beetje op te vrolijken dat het altijd erger kan met een soort grapje.


    Okee, grappig...


    i put the fun in funeral

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik probeerde je een beetje op te vrolijken dat het altijd erger kan met een soort grapje.


    waarom zou zij zich beter voelen als jij nog minder slaapt;x Vind ik altijd zo kut he, als je met iets zit en iemand zegt dat 't ook erger kan.. alsof 't nog niet erg genoeg is.

    OT: ik heb ook een tijd erg moeilijk geslapen, gewoon m'n kop te vol zei ik dan altijd, dat je je gedachten niet kon uitschakelen. Toen ik op 't laatst een tijd depressief ben geweest was het op het toppunt, ritme ook helemaal naar de kloten. Daarvoor heb ik toen hulp gezocht bij de huisarts & psycholoog. Die hebben mij (vooral omdat ik bijna niet sliep) antidepressiva pillen voorgeschreven en ik moet zeggen dat mij dat toen enorm geholpen heeft, niet alleen met de depressiviteit, maar vooral met slapen. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt, maar als je denkt dat 't iets vergelijkbaars zou kunnen zijn zou ik 't zeker aanbevelen:)


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik probeerde je een beetje op te vrolijken dat het altijd erger kan met een soort grapje.


    Het spijt me, ik ben te moe om momenteel veel humor in dingen te zien.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Het spijt me, ik ben te moe om momenteel veel humor in dingen te zien.

    Dan moet je slapen :$.. Ok flauw grapje:$ Sollyyy...

    Maar ehm.. ja..

    Je hebt al waarschijnlijk goeie gesprekken met iemand kunnen hebben over die dingen die met jou zijn gebeurd? anders kon je dat proberen? Ik zou het anders echt niet weten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nessuno schreef:
    (...)

    waarom zou zij zich beter voelen als jij nog minder slaapt;x Vind ik altijd zo kut he, als je met iets zit en iemand zegt dat 't ook erger kan.. alsof 't nog niet erg genoeg is.

    OT: ik heb ook een tijd erg moeilijk geslapen, gewoon m'n kop te vol zei ik dan altijd, dat je je gedachten niet kon uitschakelen. Toen ik op 't laatst een tijd depressief ben geweest was het op het toppunt, ritme ook helemaal naar de kloten. Daarvoor heb ik toen hulp gezocht bij de huisarts & psycholoog. Die hebben mij (vooral omdat ik bijna niet sliep) antidepressiva pillen voorgeschreven en ik moet zeggen dat mij dat toen enorm geholpen heeft, niet alleen met de depressiviteit, maar vooral met slapen. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt, maar als je denkt dat 't iets vergelijkbaars zou kunnen zijn zou ik 't zeker aanbevelen:)


    Ik blijf ver uit de buurt van zielenknijpers, die hebben al genoeg verziekt in mijn leven. :x En ik moet zeggen dat ik ook tegen anti-depressie medicijnen ben, omdat je vaak je hele leven lang aan die dingen vast zit dan. Plus dat ik momenteel geen depressie heb of me er niet bewust van ben. Het lijkt wel of mijn aan/uit knopje gewoon kapot is. :')
    Ik slaap al vanaf mijn 11e slecht en dat is voortgevloeid uit manische depressie, waar ik nu grotendeels overheen ben en om mee heb leren gaan, maar waarvan de effecten nog altijd doorspelen in mijn slaap, omdat mijn gedachten me daar kunnen pakken. :[
    Bedankt voor het advies tho. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nance, ik vind het echt vreselijk hoe jij je voelt de laatste tijd (no_chears) En ik wou dat ik je begreep in alles en je kon helpen.. Ik hoop dat ik je wat rust kan geven als ik bij je ben <3 Al dat stress en shit verdien jij helemaal niet.


    -