• Hello (:
    Ik weet niet of iemand hier daadwerkelijk op gaat reageren, maar het is misschien eens fijn je hart te luchten en even lekker zeurderig te gaan doen.
    Zelf ben ik bijvoorbeeld erg jaloers op mensen die maar door blijven eten en er geen grammetje van aankomen, urgh.
    Mijn vraag dus aan jullie:

    Waar ben jij jaloers op en waarom?

    Dat kan dus van alles zijn, ik ben benieuwd!
    .x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 7:07 ]


    JDN.

    Op mensen die een Iphone hebben. xD


    Take me to wonderland

    op mensen waarvan de ouders al het geld hebben om te kopen wat ze willen.


    we all deserve to die

    Dunne en knappe mensen, mensen met veel vrienden, mensen die al samenwonen met hun vriend of er amper ruzie mee maken, mensen die zich echt gelukkig voelen, mensen die alles kunnen hebben wat ze maar verlangen

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 11:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    op mensen die mijn problemen niet hebben


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    En op mensen die veel zelfvertrouwen hebben...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Op mensen die in 't Klooster in Deventer wonen. Die wonen dicht bij m'n crush D: /en hoeven hun examen dit jaar niet meer te halen


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Houndoom schreef:
    En op mensen die veel zelfvertrouwen hebben...

    Dat ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Dunne en knappe mensen, mensen met veel vrienden, mensen die al samenwonen met hun vriend of er amper ruzie mee maken, mensen die zich echt gelukkig voelen, mensen die alles kunnen hebben wat ze maar verlangen


    Dat precies ja.


    Your make-up is terrible

    Mensen met een platte buik, volume in hun haar en een mooie lengte. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben jaloers op mensen die (vanuit mijn ogen) geen problemen heben. Die gewoon kunnen doen waar ze zin in hebben. En die niet gecontroleerd worden door vader/ moeder of andere mensen/ leiding. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik ben jaloers op mensen die een hoger zelfbeeld hebben en niet elke seconde verlatingsangst hebben of als ze door de stad lopen angst hebben om mensen van hun vorige school tegen te komen. Ik ben jaloers op mensen wiens vader van hen houd en niet kut behandeld. etc etc.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Op dat achterlijke wijf die mijn crush in haar macht heeft. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was tot een week geleden jaloers op mensen die hun leven goed voor elkaar hebben. Gelukkig begint mijn leven ook weer normaal te worden.
    Verder ben ik jaloers op mensen met een gave huid, die van mij zit altijd onder de onzuiverheden ):

    Btw, ik ben ook jaloers op mensen met een goedwerkende telefoon. Die van mij doet nooit wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 15:21 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Iedereen die een crush op mijn vriendin heeft.. :'D
    [Wat in tottaal zo'n twee mensen zijn]

    And it's ridiuclous, since my girlfriend has no feelings for them... But I still hate them. (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mensen zonder stress.


    Destroy what destroys you.