• Hello (:
    Ik weet niet of iemand hier daadwerkelijk op gaat reageren, maar het is misschien eens fijn je hart te luchten en even lekker zeurderig te gaan doen.
    Zelf ben ik bijvoorbeeld erg jaloers op mensen die maar door blijven eten en er geen grammetje van aankomen, urgh.
    Mijn vraag dus aan jullie:

    Waar ben jij jaloers op en waarom?

    Dat kan dus van alles zijn, ik ben benieuwd!
    .x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 7:07 ]


    JDN.

    Mensen bij wie alles in het leven een heel stuk makkelijker gaat. Maar aan de andere kant leer ik meer van mijn leven en de harde manier, dus heb ik het geaccepteerd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sushita schreef:
    Mensen die een grote vriendengroep hebben, die elk weekend wel iets te doen hebben. Die genoeg vrienden hebben die altijd voor hun klaar staan. Degene die liefde heeft gevonden.
    Mijn zus is zo iemand, ik niet.

    ^
    This. Exactly.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die nergens iets voor doen en alles dan gewoon lukt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op stelletjes. Of mensen die verliefd zijn, of mensen die al eens verliefd zijn geweest. Zelfs die met een gebroken hard.
    Alles is beter dan deze eenzaamheid, deze onwetendheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Op mensen die [In mijn ogen]een perfect leven hebben.
    Populair zijn , alles hebben , veel vrienden hebben en mensen hebben die je kunt vertrouwen.Op mensen die geliefd worden door bijna iedereen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Op mensen die populair zijn. Het lijkt me zo leuk om dat ook te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    van die mensen, waar altijd iedereen naar toe gaat als diegene een probleem hebben, omdat iedereen diegene wel vertrouwt.
    die mensen die altijd wel een vriend hebben waarmee ze kunnen praten en nooit alleen in de pauze zitten.
    zo'n kind die iedereen om haar vinger kan winden en waar iedereen helemaal weg van is, omdat ze aardig, bescheiden, grappig, en heel lief is.

    ik wou dat ik zo iemand was.

    Eigenlijk op niemand. Ik heb het niet helemaal perfect, maar ik ben heel erg blij en tevreden met hoe mijn leven is. Ik heb hele lieve vriendinnen, geen vriendje en fijne ouders.

    Maar om nog even te zeuren: Ik zou ook graag gewoon goede ogen willen hebben (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, op hetzelfde als jij, mensen die alles kunnen eten wat ze willen en gewoon niet aankomen.


    ars moriendi

    ik ben niet echt jaloers.
    Enkel mijn beste vriendin geeft mij geen greintje vrijheid en ik mag niets doen zonder haar. ZIJ is jaloers. (cat)


    Owl you need is love.

    Sestican schreef:
    Dunne en knappe mensen(cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb weinig te klagen, ik heb een lief vriendje en heel lieve vriendinnen die altijd voor me klaar staan. Wat ik wel graag zou willen is wat meer tijd. Ik heb nu zó lang school en dan met mijn andere hobby's/vriendje/vriendinnen ernaast heb ik het gewoon druk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sushita schreef:
    Mensen die een grote vriendengroep hebben, die elk weekend wel iets te doen hebben. Die genoeg vrienden hebben die altijd voor hun klaar staan. Degene die liefde heeft gevonden.
    Mijn zus is zo iemand, ik niet.

    Dat.
    Mensen die écht niet aan school kunnen werken omdat ze zoveel vrienden waarmee ze sociale contacten moeten onderhouden. Mensen die daar geen probleem mee hebben.
    Mensen die nét iets beter zijn dan ik, in alles wat ik doe, zelfs als ze beter zijn in slecht in iets zijn.


    Felix

    op mensen die grote vriendengroepen hebben een liefje en mensen die voor ze klaarstaan etc

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 23:03 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mooie, dunne meisjes. Ik wil dat ook *-* & verder op mensen die populair zijn en mensen met een lief.