• Omdat ik ze gewoon niet heb of niet onthou. Het is zo vreselijk irritant. Als ik al een droom onthou is dat of een compleet idiote droom die nergens op slaat of het is een voorspellende droom. Meer droom ik niet / onthou ik niet. Ik wil zo vreselijk graag dromen over Nikki, haar glimlach in mijn slaap zien. Maar nee, dat vind mijn hoofd niet goed en dus droom ik dus gewoon niks / onthou ik niks. Aaargh, ik irriteer me er echt helemaal kapot aan.

    Waar hebben jullie een hekel aan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een hekel om ziek te zijn :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat ik nachtmerries heb.

    Maar Mitchie, we geven je gewoon hallucinerende middelen en dan droom je wel ghehe.


    Your make-up is terrible

    Houndoom schreef:
    Ik heb een hekel om ziek te zijn :O


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Dat ik nachtmerries heb.

    Maar Mitchie, we geven je gewoon hallucinerende middelen en dan droom je wel ghehe.

    Die nachtmerries krijgen we nog wel weg.

    OMG, wat ben jij wel niet van plan met mij (wbw)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik droomde vannacht dat ik Harry Potter in HP 7.1 was. Dáar heb ik pas een hekel aan x'D Ben echt uitgeput door die kutdroom xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb een hekel aan m'n hart. :Y)


    Wish it, Dream it, Love it, Do it <3

    Dat ik een hele foute droom over mijn beste vriend heb gehad ;x it scared the shit out of me.


    I love you Tim

    Ik onthoud mijn dromen ook bijna nooit. xD Gisteren kon ik mijn droom onthouden en daar pleegde ik zelfmoord in. xD Leuke dromen.


    Take me to wonderland

    PureObsessed schreef:
    Dat ik een hele foute droom over mijn beste vriend heb gehad ;x it scared the shit out of me.

    *kuch* foute droom

    de laatste tijd droom ik echt heel vaak. en het was onzin..
    wie wil er nou dromen dat je in van die fred&ed stones zwemt (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij kan je dat trainen. Maar ik weet niet hoe. Google dat maar eens ^^

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 13:02 ]

    dat ik een infiltrant bij scientology was, maar dat ze me doorhadden en plots was ik samen met mijn beste vriend ipv mijn lief, en waren we keihard over hem aan het roddelen :x en later die droom sprong ik onder een trein uit schuldgevoel.

    dat was... vreemd.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Da's vreemd. Als ik ergens over wil dromen ga ik er heel vaak aan denken voor ik in slaap val en op een gegeven moment lukt 't me :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Krullebol schreef:
    Volgens mij kan je dat trainen. Maar ik weet niet hoe. Google dat maar eens ^^

    Normaal droomde ik altijd uit mijzelf, maar nu gewoon niet tot amper.
    Maar ik zal even kijken, bedankt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat je een héel erg belangrijk gesprek hebt waar héel erg veel van afhangt. Waar je het hele weekend over in de stress zit. Ik was er zelfs half ziek van. En dat diegene dan ziek is. Ughh..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.