• Hello (:
    Ik weet niet of iemand hier daadwerkelijk op gaat reageren, maar het is misschien eens fijn je hart te luchten en even lekker zeurderig te gaan doen.
    Zelf ben ik bijvoorbeeld erg jaloers op mensen die maar door blijven eten en er geen grammetje van aankomen, urgh.
    Mijn vraag dus aan jullie:

    Waar ben jij jaloers op en waarom?

    Dat kan dus van alles zijn, ik ben benieuwd!
    .x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 7:07 ]


    JDN.

    Jaloers op de mensen die een opleiding doen die ze echt willen doen en gewoon 100% weten; DIT WIL IK !!...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben niet jaloers, op niemand. Want niemand heeft een perfect leven. (:
    Ik heb een super lieve vriend, ik doe de opleiding die ik wil doen, ik heb een leuke vriendengroep. Het enige nadeel in mijn leven is mijn vader, die Korsakov heeft. En toch wil ik met niemand ruilen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik ben niet jaloers, op niemand. Want niemand heeft een perfect leven. (:
    Ik heb een super lieve vriend, ik doe de opleiding die ik wil doen, ik heb een leuke vriendengroep. Het enige nadeel in mijn leven is mijn vader, die Korsakov heeft. En toch wil ik met niemand ruilen.


    Grrr XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mensen die een 'perfect' leven lijken te hebben.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 23:48 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Penguin schreef:
    Ik heb weinig te klagen, ik heb een lief vriendje en heel lieve vriendinnen die altijd voor me klaar staan. Wat ik wel graag zou willen is wat meer tijd. Ik heb nu zó lang school en dan met mijn andere hobby's/vriendje/vriendinnen ernaast heb ik het gewoon druk.
    Same =)


    Life is hard and then we die

    ik ben jaloers op mensen met ouders(huil) ik wil dat ook...


    be a person not an personality

    mensen die ALLES lijken te hebben, mijn nicht die alles meteen krijgt (de nieuwste ipod, BB, laptop , kleren) mensen met een grote vriendenkring (mijn vriendenkring is klein maar heb wel echte vrienden), knappe meiden, slanke/dunne meiden, bla bla bla


    -

    Jaloers op meisjes die alles hebben.
    Knap en lief vriendje, mooi lijntje, veel vrienden.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 7:37 ]


    <3

    Sestican schreef:
    Dunne en knappe mensen(cat)


    comfort in c h a o s


    http://i.imgur.com/sZbn3.png

    De eigenaar van die computer ;_;

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:41 ]

    De mensen die zijn wat ik wil zijn. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eigenlijk ben ik erg blij met mijn leven en zou ik er niets aan veranderd willen hebben, dus er is niets waar ik jaloers over zou zijn :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    mensen met lang haar.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben op zoveel mensen jaloers. :P