• Hello (:
    Ik weet niet of iemand hier daadwerkelijk op gaat reageren, maar het is misschien eens fijn je hart te luchten en even lekker zeurderig te gaan doen.
    Zelf ben ik bijvoorbeeld erg jaloers op mensen die maar door blijven eten en er geen grammetje van aankomen, urgh.
    Mijn vraag dus aan jullie:

    Waar ben jij jaloers op en waarom?

    Dat kan dus van alles zijn, ik ben benieuwd!
    .x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 7:07 ]


    JDN.

    Eigenlijk... op niemand/iets :)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dunne en knappe mensen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Dunne en knappe mensen(cat)


    Not all those who wander are lost.

    Mensen die een grote vriendengroep hebben, die elk weekend wel iets te doen hebben. Die genoeg vrienden hebben die altijd voor hun klaar staan. Degene die liefde heeft gevonden.
    Mijn zus is zo iemand, ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen die weten wat ware liefde is.
    Alleen is jaloers niet het juiste woord, ik benijd ze.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jaloers op mijn zusje, die een Macbook heeft! ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben jaloers op mensen die (vanuit mijn ogen) geen problemen heben. Die gewoon kunnen doen waar ze zin in hebben. Ik ben jaloers op de mensen die beter zijn dan mij. En ik ben jaloers op de mensen die groter dan mij zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    Mensen die weten wat ware liefde is.
    Alleen is jaloers niet het juiste woord, ik benijd ze.

    Sam, jij zult ook de ware vinden. Dat weet ik heel zeker. Na alles wat ik gehoord heb over jou, lijk je me echt een leuke meid. Maak jezelf niet gek door te zeggen dat je het niet zult vinden. Iedereen heeft een ware en in de loop van de tijd zul je hem vinden. Geef de hoop niet op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik ben niet zo heel gauw jaloers.

    Maar soms ben ik jaloers op mensen die alles hebben.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sestican schreef:
    Dunne en knappe mensen(cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat ben je allang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sam, jij zult ook de ware vinden. Dat weet ik heel zeker. Na alles wat ik gehoord heb over jou, lijk je me echt een leuke meid. Maak jezelf niet gek door te zeggen dat je het niet zult vinden. Iedereen heeft een ware en in de loop van de tijd zul je hem vinden. Geef de hoop niet op.



    Schijn bedriegt Mitchell, er is niet echt iets 'leuk' aan mij. En 'in de loop van de tijd' die tijd duurt wel heel lang hé -.-
    Oke let niet op mij, ik heb geen vrolijke bui, een andere keer kan ik er misschien wel wat hoopvoller op reageren(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)


    Schijn bedriegt Mitchell, er is niet echt iets 'leuk' aan mij. En 'in de loop van de tijd' die tijd duurt wel heel lang hé -.-
    Oke let niet op mij, ik heb geen vrolijke bui, een andere keer kan ik er misschien wel wat hoopvoller op reageren(cat)

    Je bent een vriendin die er alles voor over zou hebben om een vriend te helpen. Niemand zal ontkennen dat dat een hele goede eigenschap is en ik heb vaak genoeg gehoord hoe goed Nikki met jou kan lachen. Hou jezelf niet zo voor de gek. En zo te zien duurt die tijd, helaas, erg lang ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben op niemand/niks jaloers. Daar win ik namelijk niets mee ;'D


    I love you Tim

    Sushita schreef:
    Mensen die een grote vriendengroep hebben, die elk weekend wel iets te doen hebben. Die genoeg vrienden hebben die altijd voor hun klaar staan. Degene die liefde heeft gevonden.
    Mijn zus is zo iemand, ik niet.


    Forever.