• Volgende week vrijdag om 11:04uur begint de herfst al. Dat is te merken :p Ik haat de herfst. Geef mij maar zomer of lente.

    Wat is jullie favo seizoen?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lente echt om het weer
    zomer om alle leuke dingen die dan plaatsvinden.

    Negligible schreef:
    Volgens mij begint de herfst op 21 september?

    Ligt er aan wat je aanhoud. De meteorologische herfst is al begonnen, de kalander herfst begint woensdag. Vrijdag is de ecuadox, vroeger werd dat gezien als begin van de herfst. Dus ergens heeft ze wel gelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    op een of andere manier kijk ik nu echt uit naar de winter en herfst... samen door de gekleurde bladeren door gent of den bosch lopen, lekker warme kleren en trenchcoats, zijn warme trui aandoen, of gewoon door de betoverende sneeuw van galmaarden lopen, het is hier dan zo betoverend mooi... en om dan met z'n tweetjes te zijn... ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik hou van de zomer, alles is zo licht en warm. Ik hou ook van de lente want dan is er zoveel kleur, de warmte komt weer er komen weer diertjes uit hun winterslaap, gewoon prachtig. Maar ik hou ook van de winter, het is zo mooi als het sneeuwt of als je ijspegels ziet of als je kunt spelen in de sneeuw. Herfst is mijn minst favoriete seizoen omdat ik niet van de regen hou als het koud is, maar ik vind de kleuren prachtig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Storytime schreef:
    (...)
    Ligt er aan wat je aanhoud. De meteorologische herfst is al begonnen, de kalander herfst begint woensdag. Vrijdag is de ecuadox, vroeger werd dat gezien als begin van de herfst. Dus ergens heeft ze wel gelijk.

    Oh, dat wist ik niet. Maar ze dacht wel dat 21 vrijdag was


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    oh, en wat ik het meest fantastisch vind is dan als alles besneeuwd is en de zon erop schijnt... vanuit mijn raam zie ik dan een grote zwarte vlek (het paard van de buren) en besneeuwde heuvels en bossen.. prachtig gewoon. om dan door de bossen te gaan wandelen en pootafdrukken van vanalles en nog wat te bekijken, samen met mijn grote broer super mario land te spelen of wat dan ook.. en cadeautjes! :D zalig kerst met de familie en nieuwjaar met mijn vriendinnen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Negligible schreef:
    (...)
    Oh, dat wist ik niet. Maar ze dacht wel dat 21 vrijdag was

    Ja, dat klopt niet. Tegenwoordig zien we 21e ook als begin van de herfst, omdat de datums van de ecuadox steeds verandert. Laten we het maar op de 21e houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb het gevoel als de zomer nooit geweest is.
    In de lente was het wel lekker weer, dus ik denk de lente :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Herfst en lente (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lente. Gewoon omdat je alles dan zo mooi groen wordt enzo. Het is dan heerlijk weer, maar ook weer niet te. Met uitzondering op deze zomer en lente dan xd.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 15:17 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Houndoom schreef:
    Ik haat de herfst. Geef mij maar zomer of lente.

    Snips schreef:
    Ik heb het gevoel als de zomer nooit geweest is.
    In de lente was het wel lekker weer, dus ik denk de lente :3

    Me to! Okee ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Snips schreef:
    Ik heb het gevoel als de zomer nooit geweest is.
    In de lente was het wel lekker weer, dus ik denk de lente :3

    Me to! Okee ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.