• Okay, ik moet dus voor school een soort verslag maken & het gene wat ik er dus voor nodig heb kan ik niet vinden ;s
    Nu was mijn vraag: Kan iemand mij misschien helpen?
    Ik heb nodig: Een plaatje van het schilderij van een portret van een persoon. -Van expressionisme dus-
    Ook graag: - De naam van de schilder, - Naam van het schilderij, - jaar waarin het schilderij is gemaakt (:
    En het moet ook in kleur zijn.
    Dankjewel als iemand mij hiermee kan helpen, want dan kom ik al een heel stuk verder (:


    And you made me love a little less.

    Here.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.


    Madame Matisse door Henri Matisse in 1905


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap niet dat je dit niet zelf kan?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:17 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mona Lisa? :3


    Let the Night embrace you

    xMOoon schreef:
    Ik snap niet dat je dit niet zelf kan?


    comfort in c h a o s

    Pusheen schreef:

    Mona Lisa? :3

    Goeie, maar helaas, die mag niet ):


    And you made me love a little less.

    Austen & xMOoon schreven:

    xMOoon schreef:
    Ik snap niet dat je dit niet zelf kan?

    Nou, ik moet er dus nog meer dingen bij bedenken, en ik ben al de hele middag hiermee bezig & heb net 1 schilderij, en daar moeten nog allemaal vragen bij gemaakt worden, en dat moet dan ook nog voor een 2e, dus ik dacht, misschien kan ik wat hulp inschakelen (A)


    And you made me love a little less.

    Als je in Google dat woord intypt, kom je op wikipedia heeeel veel mensjes tegen die met dat te maken hebben. Toevallig heb ik dat ook gehad in de eerste.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pusheen schreef:
    Mona Lisa? :3


    Dat is niet expressionistisch.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Uneventful schreef:

    Als je in Google dat woord intypt, kom je op wikipedia heeeel veel mensjes tegen die met dat te maken hebben. Toevallig heb ik dat ook gehad in de eerste.

    I know, maar ik moet er nog meer vragen bij maken dan alleen dit, en dan ook nog voor 2 schilderijen, & ik ben de hele middag al bezig hiermee ;s
    I know, ik werk sloom & ben dom.. ;$


    And you made me love a little less.

    iBiebersGirl schreef:
    (...)
    I know, maar ik moet er nog meer vragen bij maken dan alleen dit, en dan ook nog voor 2 schilderijen, & ik ben de hele middag al bezig hiermee ;s
    I know, ik werk sloom & ben dom.. ;$

    Wat voor vragen, misschien kan ik je helpen. Ik heb de hele kunstgeschiedenis al eens gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    iBiebersGirl schreef:
    (...)
    I know, maar ik moet er nog meer vragen bij maken dan alleen dit, en dan ook nog voor 2 schilderijen, & ik ben de hele middag al bezig hiermee ;s
    I know, ik werk sloom & ben dom.. ;$


    Scroll naar beneden voor voorbeelden, en dan als je erop klikt kan je de vragen ook makkelijk beantwoorden. En dan kan je ook nog bij google afbeeldingen een schilderij vinden, uitprinten, en opplakken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.