• Mijn voet werkt niet mee, hij wilt dood gaat. Dat tintelt zeg, dan beweeg ik m'n voet en dan krijg je echt zo'n raar gevoel.

    Het werkt toch als je op de grond gaat stampen of was het nou juist dat, dat niet mocht? Dan draai ik om save te zitten m'n voet maar even heen en weer.

    Ai, dat tintelt man. Even met m'n tenen wiebelen. Hey, het trekt weg! Yes, ik heb weer gevoel in m'n voet!


    -Wat jullie gelezen hebben waren 30 seconden uit mijn leven dat nog lang te gaan heeft-

    Om te zorgen dat dit topic niet verplaatst wordt naar het offtopic:
    Wie heeft er ook weleens dode (zonder gevoel/tintelende) ledematen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik alleen als ik onder verdoving zit of het ijs en ijs koud heb? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Iedereen heeft dat wel eens :Y) Dan gaat er tijdelijk geen bloed meer heen en gaat het tintelen.

    Dat heb ik soms als ik wakker word uit me slaap, dan was me arm afgekneld, en als ik dan weer goed ga liggen, voel je het bloed er gewoon weer instromen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik. Vaak.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb dat niet veel maar als mijn voet tintelt moet je over je voeten heen en weer wrijven. Dat zei mijn meme eens en dat helpt bij mij. ^^
    Mijn arm/hand slaapt zelden, héél zelden. Als ik wakker word in het midden van de nacht kan het zijn dat ik eens op mijn hand lag, maar dat tintelt dan niet, daar heb ik gewoon geen gevoel in... Dat gaat vanzelf weg en dat duurt meestal niet zo lang. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Ik heb dat niet veel maar als mijn voet tintelt moet je over je voeten heen en weer wrijven. Dat zei mijn meme eens en dat helpt bij mij. ^^
    Mijn arm/hand slaapt zelden, héél zelden. Als ik wakker word in het midden van de nacht kan het zijn dat ik eens op mijn hand lag, maar dat tintelt dan niet, daar heb ik gewoon geen gevoel in... Dat gaat vanzelf weg en dat duurt meestal niet zo lang. (:

    Weet je dat ik dat met dat slapen echt nóóit heb. Bij mij komt dat gewoon vanzelf.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Och, dat heb ik héél vaak omdat ik nogal in een rare positie achter mijn computer zit.
    Dat geeft zo'n vreselijk gevoel als je dan beweegt!


    Let the Night embrace you

    Iedereen heeft dat wel eens, dan komt er te weinig bloed in je voet. Dan 'slaapt 'ie' zeggen ze wel eens..(nerd)

    Demoon schreef:
    Och, dat heb ik héél vaak omdat ik nogal in een rare positie achter mijn computer zit.
    Dat geeft zo'n vreselijk gevoel als je dan beweegt!

    Ja inderdaad, echt alsof iemand met je zenuwen loopt te kloten ofzo.


    Off-Topic: Wow, freaky, ineens valt m'n mob van het bureau af.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Weet je dat ik dat met dat slapen echt nóóit heb. Bij mij komt dat gewoon vanzelf.

    Iel, eng! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja ik ook in m'n voet! Vet irritant is dat.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een slapende voet heet dat hier zo ^^
    Dat is erg irritant ja, omdat het tintelt. Dat komt omdat er niet genoeg bloed door kan stromen dus even mee bewegen is het beste(: Zeker niet gaan stampen ofzo want dan kun je zonder dat je het merkt je been breken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Zeker niet gaan stampen ofzo want dan kun je zonder dat je het merkt je been breken.

    Ai, dat doe ik altijd. :l


    Let the Night embrace you

    Ik vind het eigenlijk leuk als mijn been slaapt. Als je dan daarmee gaat lopen is het alsof je dronken bent.


    All this dampness is damp.

    Tragically schreef:
    Een slapende voet heet dat hier zo ^^
    Dat is erg irritant ja, omdat het tintelt. Dat komt omdat er niet genoeg bloed door kan stromen dus even mee bewegen is het beste(: Zeker niet gaan stampen ofzo want dan kun je zonder dat je het merkt je been breken.

    Oja, zo heette dat, een slapende voet. Hahaha, ik was de naam kwijt.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 21:39 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij mij doet het pijn als er dan weer bloed doorheen stroomt.. =O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'