• Het is toch iets dat ik bijzonder vind. De gedachte dat je zou kunnen tijdreizen vind ik gewoon zo fascinerend, echt wat ik allemaal zou doen dan. Stel dat tijdreizen in de toekomst echt mogelijk is, dan wil dat zeggen dat er tijdreizigers tussen ons lopen zonder dat we het merken, hennig toch? :'D
    Wat vind jij over tijdreizen? Zie je het in de toekomst gebeuren, of denk je "aww hell no, dit zal nooit lukken."
    + denk je dat het een interessant onderwerp is om over te lezen?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:01 ]

    Ik wil gerust kunnen tijdreizen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel interessant. (: Maar ik denk en hoop dat het nooit gaat gebeuren, want er kan zo ongelofelijk veel mis mee gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als het zou kunnen, zou ik willen tijdreizen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, heb daar inmiddels 5/6 jaar terug een verhaal over geschreven. Op papier dan wel. Ik zie het niet zo snel gebeuren. Stel dat iemand ooit erachter komt hoe je materie weet te verplaatsen door tijd, dan kun je op je tien vingers natellen dat de geschiedenis en de toekomst continue veranderd wordt :]
    Maar 't blijft een vette fantasie.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het nogal eng als je er over nadenkt + als jij er iets zou over schrijven, zou het mooi zijn, want jij verwoord de dingen behoorlijk goed en kan alles mooi neerpennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waar ik altijd mee zit met tijdreizen, je gaat naar die tijd. Dus die tijd speelt zich dan af, het is dan het heden maar ook het verleden. Dus eigenlijk spelen alle tijden tegelijkertijd af en is er geen verleden heden en toekomst. Daarbij bestaat het heden eigenlijk niet. Alles wat je doet is eigenlijk al verleden tijd. Wat ik nu schrijf is op dit moment al verleden tijd. Dus als er geen heden is en alleen maar verleden tijd dan is er ook geen toekomst en dus nergens om na toe te reizen.
    Conclusie: tijdreizen is onmogelijk want tijd bestaat niet.

    Antwoord op je andere vraag, jawel lijk me wel interessant.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:10 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luister.
    Als je ooit zou kunnen tijdreizen, dan zouden er allang mensen een keer terug geweest zijn in de tijd en ons vertellen over de tijdmachine. Maar dat is nog nooit gebeurd, dus er zou ook nooit een tijdmachine uitgevonden worden.
    Maar het lijkt me wel interessant.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zo hennig.

    Interessant om te lezen zekers maar het idee is me een beetje.. angstaanjagend en onzeker?

    iPotter schreef:
    Ik vind het wel interessant. (: Maar ik denk en hoop dat het nooit gaat gebeuren, want er kan zo ongelofelijk veel mis mee gaan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dan denk ik wel dat je de serie LOST leuk zal vinden. Daar zit namelijk tijdreizen in ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is wel interessant, maar ik geloof niet dat het mogelijk is
    (ik geloof niet dat men deeltjes kan sneller laten gaan dan het licht)
    en trouwens, dat zullen we toch wel op de een of andere manier hebben geweten, als er toekomstreizigers naar hier komen ofzo...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stray schreef:
    Luister.
    Als je ooit zou kunnen tijdreizen, dan zouden er allang mensen een keer terug geweest zijn in de tijd en ons vertellen over de tijdmachine. Maar dat is nog nooit gebeurd, dus er zou ook nooit een tijdmachine uitgevonden worden.
    Maar het lijkt me wel interessant.
    Dat weet je toch niet. Moest ik je nu zeggen dat ik uit de toekomst kom en dit en dat kom doen, zit ik vast al in een instelling omdat ik knetter zou zijn. Nee ik zou ook zwijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kingcrawler schreef:
    Zo hennig.

    Heel hennig :'D