• Het is toch iets dat ik bijzonder vind. De gedachte dat je zou kunnen tijdreizen vind ik gewoon zo fascinerend, echt wat ik allemaal zou doen dan. Stel dat tijdreizen in de toekomst echt mogelijk is, dan wil dat zeggen dat er tijdreizigers tussen ons lopen zonder dat we het merken, hennig toch? :'D
    Wat vind jij over tijdreizen? Zie je het in de toekomst gebeuren, of denk je "aww hell no, dit zal nooit lukken."
    + denk je dat het een interessant onderwerp is om over te lezen?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:01 ]

    Houndoom schreef:
    Dan denk ik wel dat je de serie LOST leuk zal vinden. Daar zit namelijk tijdreizen in ;d

    Ik vond die triest na een eindje :'D
    Doctor Who daarentegen vind ik zeer yum

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:17 ]

    Renegade schreef:
    (...)
    Ik vond die triest na een eindje :'D
    Doctor Who daarentegen vind ik zeer yum

    Ooh okee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het een erg fascinerend onderwerp en ik heb er meerdere keren over willen schrijven, maar ik denk niet dat tijdreizen in praktijk mogelijk is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ergens lijkt het me wel leuk, maar zou het toch echt niet willen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ninetales schreef:
    Ik vind het een erg fascinerend onderwerp en ik heb er meerdere keren over willen schrijven, maar ik denk niet dat tijdreizen in praktijk mogelijk is.


    misschien over een aantal jaren wel
    maar ik denk dat wij dat niet meer meemaken
    als ik zou kunnen tijdreizen zal ik terug gaan en heel veel dingen anders doen

    Misschien lopen er nu mensen van de toekomst tussen ons, zo die mensen die op aliens lijken, weet je. D:
    Tijd bestaat eigenlijk niet. Was ik laatst ook nog over bezig met een vriend.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het zou me wel heel erg leuk lijken om in de toekomst te kunnen reizen. Maar aan de ene kant, vind ik dat je de toekomst en het verleden moet laten zoals het is. Ik denk dat mensen het dan proberen te zullen veranderen.


    I love you Tim

    Rarity schreef:
    Als het zou kunnen, zou ik willen tijdreizen :3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rarity schreef:
    Als het zou kunnen, zou ik willen tijdreizen :3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het lijkt me onmogelijk, ik denk niet dat het lukt om materie te kunnen verplaatsen. Maar het is inderdaad fascinerend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nu Phineas and Ferb die aan het tijdreizen zijn aan het kijken :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Altijd tof, maar het probleem is dan weer dat je te veel paradoxen en dergelijke hebt...

    Ga naar het verleden, en schiet je eigen moeder dood voor je zelf bent geboren... probleem?

    (voorbeeldje)
    (Moest je er toch aan beginnen, best intressant)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:54 ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Dat wil ik ook kunnen :9~:9~
    Maar dan wil ik wel tijdreizen in een TARDIS samen met The Doctor (nerd)


    As travars

    Dat zal nooit gebeuren, dat weet ik gewoon zeker.


    -

    Moriarty schreef:
    Dat wil ik ook kunnen :9~:9~
    Maar dan wil ik wel tijdreizen in een TARDIS samen met The Doctor (nerd)

    Mag ik mee? :3