• Verhaal: Er zijn veel scholen, maar geen één zo speciaal als deze. Het is een school voor vampiers. Nee, geen Twilight-vampiers. Deze vampiers zijn sterfelijk, en worden ook wel "Moroi" genoemd. Van de Moroi zijn er twaalf koninklijke familie's. Naast de Moroi zijn er ook nog de Strigoi. Kwaadaardige vampiers die de Mroi willen uitroeien. Alleen staat één ding hen in de weg: Dhampiers. Een dhampier is óf een kruising Moroimens óf Moroi/dhampier. De dhampiers zijn afhankelijk va de Moroi, want als zij uitsterven doen zij dat ook. Daarom heeft iedere Moroi een 'hoeder', dat is een dhampier die hun beschermt. Moroi en dhampier worden samen opgeleid op één plek: De Sint-Vladimir school.


    Moroi: Gewone of koninklijke vampiers. Ze hebben wel bloed maar zijn bleek. Ook kunnen ze één speciaal element of gave hebben. Hun ogen zijn de raarste kleuren. Alles begint met bleek. Bleek-groen bleek-grijs enz.

    Strigoi: Kwaadaardige vampiers die óf van mensenbloed óf van dhampierbloed leven. Maar het allerliefste hebben ze Moroibloed. Ze zijn bleker dan Moroi maar hebbben bloed. Ook zij kunnen gave's hebben. Waaronder ongelooflijk sterke dwanggedachten. Hun ogen kunnen vele kleuren zijn, maar om de pupil zit een rode rand.

    Dhampier: Beschermer (hoeder) van een Moroi, alleen moeten ze élkaar wel kiezen. Ze hebben geen gave's. Ze zijn net zo sterk als mensen en hebben de goede zintuigen van een Moroi.

    Mensen: Tja, wat moet je dáár over zeggen?


    Het zou handig zijn als je het eerste boek hebt gelezen.




    Regels:

    Als je ooc (out of caracter) bent, praat dan tussen haakjes. ()[]{}

    Het liefst geen 16+ stukken. Mag wel.

    Niet doden, alleen verwonden. Tenzij je toestemming hebt.

    Niet voor iemand anders schrijven, tenzij erom wordt gevraagd.

    Elk soort mag in elke combinatie een relatie hebben. Als jouw karakter een relatie wil met die van een ander: toestemming vragen.

    2 rollen per account.



    Dhampiers:
    Nala Garcia - myMOMENTS
    Morgan Isabel Weeks - SkyFall



    Moroi:




    Strigoi:




    Mensen:




    Er moet in staan:

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Soort:
    Gave: (Als Moroi bestuur je één van de vijf(spiritus) elementen)
    Uiterlijk: (foto)
    Karakter:
    Extra:


    Reserveringslijstje:
    Vrouwelijke dhampier - Aragog
    Vrouwelijke Moroi - IHeartMusicc
    Vrouwelijke Strigoi - Aragog
    Vrouwelijk mens - Amorphous


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 12:11 ]


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Dit is dezelfde rpg als een andere.... -___-


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ik wil gewoon ook over dit onderwerp doen. is dat erg?


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    er was inderdaad een andere van, maar hij was helemaal verkeerd, dacht ik toch, tenzij jij het over een andere hebt.
    Ik maak een personage aan!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    er was inderdaad een andere van, maar hij was helemaal verkeerd, dacht ik toch, tenzij jij het over een andere hebt.
    Ik maak een personage aan!

    nou niet helemaal verkeerd, maar er staan enkele fouten in!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    naam: Nala
    achternaam: Garcia
    leeftijd: 16 jaar
    uiterlijk:


    ze is maar een kleine 1m 65 en heeft vlammend rood haar. Ze heeft blauwe ogen, een vreemde, maar op een exotische manier mooie combinatie met haar haren.
    soort: Dhampier
    extra: Ze is klein en fijn, maar onderschat haar niet. Ondanks haar grote is ze toch dodelijk. Ze is enorm snel en heeft een geweldige techniek.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 20:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Love de boekenserie :] Heb ze ook allemaal al in de kast staan !!

    Maar waar gaat deze RPG heen ? zit er nog een soort van verhaallijn in die wij dan moeten volgen of is het gewoon een algemeen schooljaar op Sint-Vlad?


    Credendo Vides

    we kunnen gewoon met z'n allen de verhaallijn bedenken als dat leuker is(A)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Naam: Morgan Isabel
    Achternaam: Weeks
    Leeftijd: 15
    Soort: Dhampier
    Uiterlijk:


    Morgan heeft licht bruin haar en felle groene ogen meestal heeft ze het voorste plukje haar in een vlechtje.
    ze is 1.69 lang en heeft een mooie egale huid, ze is wel een klein beetje gespierder dan het normale mensen meisje maar nog steeds erg slank, ze heeft ook wel wat rondingen waar de meeste mensen en moroi meisjes jaloers op zijn, die heeft ze geërfd van haar dhampier moeder. Ze draagt eigenlijk vanalles, als het maar niet te ordinair of the truttig is.
    Karakter:Morgan is erg sociaal ze praat graag met anderen en anderen praten graag met haar, wel is ze snel op haar tenen getrapt en kan je snel een mep verwachten ze is nergens bang voor en soms is dat een nadeel omdat ze het risico niet kan inschatten van wat ze neemt.
    Ze heeft altijd wel wat terug te zeggen en is erg bijdehand.
    Extra: Ze is heel goed in vechten, beter dan de meeste dhampier jongens van haar leeftijd.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 14:29 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Mag ik een moroi reserveren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik reseveer een Dhampier en een Strigoi, allebei vrouwelijk.
    Ik heb alleen het -eerste- boek niet gelezen, dat ga ik binnenkort wel doen.. Is dat erg? Want het lijkt me wel heel leuk c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb 't boek ook niet gelezen, maar had 't opgezocht. Trouwens die van mij is ook vrouwelijk :)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Mag ik een moroi reserveren.


    Natuurlijk!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Aragog schreef:
    Ik reseveer een Dhampier en een Strigoi, allebei vrouwelijk.
    Ik heb alleen het -eerste- boek niet gelezen, dat ga ik binnenkort wel doen.. Is dat erg? Want het lijkt me wel heel leuk c:


    Is goed! en als je iets niet snapt: gewoon vragen!;)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Weetje wat. Ik reserveer een mens :Y). Wel een vrouw, want ik ben slecht in het spelen van een man(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    5 spiritus? xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.