• Het is toch iets dat ik bijzonder vind. De gedachte dat je zou kunnen tijdreizen vind ik gewoon zo fascinerend, echt wat ik allemaal zou doen dan. Stel dat tijdreizen in de toekomst echt mogelijk is, dan wil dat zeggen dat er tijdreizigers tussen ons lopen zonder dat we het merken, hennig toch? :'D
    Wat vind jij over tijdreizen? Zie je het in de toekomst gebeuren, of denk je "aww hell no, dit zal nooit lukken."
    + denk je dat het een interessant onderwerp is om over te lezen?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 21:01 ]

    Tyrael schreef:
    Altijd tof, maar het probleem is dan weer dat je te veel paradoxen en dergelijke hebt...

    Ga naar het verleden, en schiet je eigen moeder dood voor je zelf bent geboren... probleem?

    (voorbeeldje)
    (Moest je er toch aan beginnen, best intressant)
    Nu moet ik weer aan die kat in die doos denken. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar àls tijdreizen mogelijk zou zijn, dat zou dat willen zeggen dat de toekomst érgens nu gebeurt en het verleden ook. Ik denk dus dat er dan misschien wel een tijdreiziger naar onze tijdsperiode zou komen/gekomen zijn en dat gebeurt dus niet. Therefore, denk ik niet dat tijdreizen ooit mogelijk is. Je zou een snelheid moeten creëren die sneller is dan het licht en dat is onmogelijk.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou time travellen met de TARDIS met Charlie McDonnell als de volgende Doctor Who. :Y)



    All was well.

    Ik vind best wel fascineren, maar ik ben er zeker van dat dat niet gaat gebeuren. Als het toch ooit zou lukken, zal het nooit tot bij 'de gewone mens' geraken en onder wetenschappers blijven.


    Has no one told you she's not breathing?

    Renegade schreef:
    (...)
    Mag ik mee? :3


    Jaa gezellig! (krul)


    As travars

    Daarvoor moet er iets bestaan waardoor je sneller dan het licht kan bewegen. Which is for now impossible/


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California