• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?

Forever.

Ik heb al wel gezoend, misschien helpt het om uit te gaan? Ik weet niet of je dat al weleens doet, maar daar gewoon lekker dansen enzo en een beetje contact zoeken. Doe ik ook altijd, werkt wel. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Heb hetzelfde hoor ;p Er loopt hier gewoon geen boyfriend material rond of ik kom er niet mee in aanraking :Y) En ach, van mij hoeft het niet per sé. Als het zo ver is komt alles vanzelf wel ;p Tuurlijk lijkt het me leuk, maar er zitten ook nadelen vast aan een vriendje hebben en vooral op deze leeftijd. Vaak is het dan nog allemaal erg pril en stelt 't weinig voor ;o -vaak, niet altijd-

Een vriendin van mij die had ook nog nooit een vriendje en shizzle gehad en toen ze uti ging zoende ze met een random jongen, nou, dat zou ik nou ook weer niet doen xo Zo wanhopig ben ik niet. x] Mijn eerste kus moet wel met iemand zijn die ik echt leuk vind.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Regigigas schreef:
    Same. Niet gezoend, geen vriendjes. En als iemand me een keertje leuk vind, vind ik diegene niet leuk. Hmpf.

"We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

Yarilo schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.

I feel guilty after every bite I take.

Ik heb helemaal hetzelfde en ben het dus ook zat om single te zijn. Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon niet aan een vriendje kan komen. xD

[ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 23:04 ]

Take me to wonderland

Kind, je bent 14, maak je niet zo druk dat is nog hartstikke jong. Als jij je al zo'n zorgen maakt, mag ik dat ook wel doen, want ik ben al 18 en heb ook nog nooit gezoend/een vriendje gehad etc. Wat ook best irritant is, maargoed, alles komt wanneer het komt. Ik vind gewoon nooit iemand leuk ofzo, dus het kan bij jou - net als bij mij - ook meer van jouw kant komen dan andersom (dus dat jij zelf niet snel iemand leuk vindt).

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Finnick schreef:
    Kind, je bent 14, maak je niet zo druk dat is nog hartstikke jong. Als jij je al zo'n zorgen maakt, mag ik dat ook wel doen, want ik ben al 18 en heb ook nog nooit gezoend/een vriendje gehad etc. Wat ook best irritant is, maargoed, alles komt wanneer het komt. Ik vind gewoon nooit iemand leuk ofzo, dus het kan bij jou - net als bij mij - ook meer van jouw kant komen dan andersom (dus dat jij zelf niet snel iemand leuk vindt).

Hah! Beyond the impossible! Ik ben 19 en heb hetzelfde :Y)

quidquid excusatio prandium pro

Same ]:
    Dan zeggen mensen: 'Joh, je bent pas 15. Het komt vanzelf!'
    Maar hallo?! Ondertussen heeft iedereen al de ervaring en ik wil dat ook! Een lieve vriend die me leuk vond om wie ik ben, met wie ik samen leuke dingen kan doen.. en zoenen. Pfft. ]:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Oh god, je bent 14. Je loopt helemaal nog niet achter. Je hebt nog maar net je sleur ontdekt. Alles komt met zn tijd.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Same here. Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, of iets in die richting. Ik ben zelfs nog nooit écht verliefd geweest >.<'
    Maargoed je bent 14 he. Ik snap wel dat je een vriendje wilt, wil ik ook dus ik snap dat gevoel, maar 14 is nog geen leeftijd om je te schamen om geen vriendje te hebben ;p Ikzelf ben 17 dusja..

En omg serieus, zegt ze dat echt?! o.O' Dat kind tikt niet richtig! Even voor de duidelijkheid: Je bent niét lelijk! Je bent hartstikke mooi (: Ik denk dat die 'vriendin' van jou merkt dat je graag een vriendje wilt, en daar onzeker over bent, en je daardoor lelijk gaat noemen om je onderuit te halen, dat je nog onzekerder wordt. Bitch

Inspiration can hit you any time

RainbowDash schreef:
    (...)

Hah! Beyond the impossible! Ik ben 19 en heb hetzelfde :Y)

Ben ik blij dat ik niet de enige ben :Y) Nuchterheid is meestal wel goed, maar in dit soort gevallen kan het nogal in je nadeel werken (cat)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Finnick schreef:
    (...)

Ben ik blij dat ik niet de enige ben :Y) Nuchterheid is meestal wel goed, maar in dit soort gevallen kan het nogal in je nadeel werken (cat)

Same here. Same. Here.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb hetzelfde hoor. Een vriendin van me heeft ook een vriendje en praat er continu over. Niet dat ik jaloers ben, maar het maakt me wel een beetje gek aangezien ik nog nooit gezoend heb oid. :'D

Finnick schreef:

Inderdaad, je moet je pas zorgen maken, als je net als ik ook 19 bent en nog nooit iets van dit hebt gehad. :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Prudence schreef:
    (...)
    Inderdaad, je moet je pas zorgen maken, als je net als ik ook 19 bent en nog nooit iets van dit hebt gehad. :Y)

Shut up, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken (joehoe) Het kan altijd erger.

-