• 'Om jullie te blijven herinneren aan de vernietiging van District 13, hebben we de Hongerspelen uitgevonden. Er zijn geen regels, behalve één: Blijf leven!

    Dames en Heren, er wacht u een groot spektakel. Het nieuwe spel is gestart! De eerste Hongerspelen zijn begonnen!

    Xalenya is zestien jaar als de Hongerspelen beginnen. Niemand weet wat er zal gebeuren. Niemand weet wat er kán gebeuren. Als Xalenya hoort wat de reden van de Hongerspelen is, en wat de spelregels zijn, voelt ze wroeging. Wroeging omdat zij meer met de opstand van vorig jaar te maken had dan wie dan ook. De gruwelen van een jaar geleden verschijnen weer voor haar ogen. Ze leeft met een groot geheim die ze maar niet kan vergeten. Tot ze verliefd wordt...

    vierde genre: science fiction




    Tributen

    btw, geen paniek voor degenen die de Hongerspelen niet kennen. Het zijn de eerste Hongerspelen, dus alles word uitgelegd.
    _________________________________________________________________________
    Willen jullie hem please please please lezen??? Dat zou ik ongelofelijk leuk vinden!!


    help

    Hij is echt geweldig! Ik hou ervan!


    I can't ever stop crying.

    Grigori schreef:
    Hij is echt geweldig! Ik hou ervan!


    dankje <33333 ^^


    help

    Als ik eerlijk mag zijn snap ik er nog niet zoveel van.. :$ Maar ik heb abo, ik hoop dat ik het ga snappen haha! xx


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    emmawoef schreef:
    Als ik eerlijk mag zijn snap ik er nog niet zoveel van.. :$ Maar ik heb abo, ik hoop dat ik het ga snappen haha! xx


    Ja, in het begin is het wel wat ingewikkeld ^^ dat komt grotendeels ook omdat ik vanalles in mijn hoofd heb, maar het dan vergeet op te schrijven, maar ik denk wel dat je het naar het einde toe meer zal snappen ;)toch bedankt om te lezen!!


    help