• te denken: 'God, nu zou ik toch ook wel eens een vriendje willen' ?

    Ik heb nog nooit in mijn leven een vriendje gehad, gezoend of iets in die richting. En eigenlijk ben ik het best zat vooral omdat een "vriendin" me behoorlijk kwetst door elke keer, lachend, te zeggen dat ik te lelijk ben voor een vriendje. Maar ik voelde me gewoon zo... achter, toen ik mijn beste vriendin vandaag zag zoenen met der vriend. Like, ik ben niet jaloers op der en ik ben hartstikke blij voor hun, maar ik wordt gewoon pissig op me zelf.. UGH. Life is such a bitch.

    Wie heeft het zelfde probleem? En heeft misschien iemand tips ofzo hoe ik beter met jongens om kan gaan of mijn crush te vertellen dat ik hem leuk vind?


    Forever.

    Yarilo schreef:
    Ik zeg je een ding ... Wat een shitvriendin heb jij als ze zulke dingen tegen je zegt.


    Life is hard and then we die

    Yarilo schreef:
    (...)

    Je hebt mij nog. <3

    Gelukkig wel <3


    -

    Het is net uit met mijn eerste vriendje..
    Ik was echt verbaasd dat hij op me afkwam. Want we waren eerst hele goede vrienden. Maar mijn tip is: Gewoon wachten tot er een goed iemand is. Het is iets dat je vind, niet iets dat je zoekt :X.


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart

    Regigigas schreef:
    Same. Niet gezoend, geen vriendjes. En als iemand me een keertje leuk vind, vind ik diegene niet leuk. Hmpf.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil ook een vriend.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1. dump dat kutmens dat zich een vriendin van jou mag noemen
    2. NIET ZOEKEN. want pas als je gewoon écht opgegeven hebt, komt er plots iets leuks voor je staan ^^ (srs, al 3 keer achter elkaar gebeurd. oke, bij die 2de had ik geen relatie gekregen en een depressietje van 3 maand, maar toen ik hem echt gewoon opgaf, poef, nog geen week later stond er plots een knapperd naast mij aan de piano te zoenen met mij ^^ en wij zijn nu nog altijd samen :))
    3. niks forceren.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    dat je nog nooit gezoend hebt is geen ramp, je bent pas 14
    ikzelf was 18, wat vrij laat is, maar wat maakt dat uit

    en ik zou haar geen vriendin noemen
    ze zegt dat je lelijk bent, dat zeggen vrienden niet tegen elkaar

    Het is echt raar als iemand die dat soort dingen tegen je zegt zich jouw vriendin durft te noemen. :/

    En ik ken dat gevoel wel, maar meid, je bent pas 14 -volgens je profiel, althans-. Je bent niet achter of iets dergelijks, de meeste mensen hebben op hun veertiende nog geen vriendje. En dat soort dingen kun je ook moeilijk forceren, dus wacht gewoon af, er komt vanzelf wel iemand voorbij voor jou. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    StoryBelle schreef:
    ... en dat noem je een vriendin? :/

    Het is niet echt een vriendin meer van me sinds dat ze me helemaal heeft uit gescholden omdat ik met hetn ieuwe meisje om ging. - Ik ben zelfs een keer bijna geschorsd door haar. Maar ik kan het niet laten om niet meer met der om te gaan.. , maar dat is een beetje moeilijk uit te leggen.


    Forever.

    Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.

    Maar ik wil ook een vriendje ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rarity schreef:
    Ik heb hetzelfde (cat)
    Iedereen om me heen praat over hun vriendje en dan zit ik er maar een beetje bij van "Ja, nou ja, ik nog nooit een vriendje gehad..."
    Dus ik heb geen tips D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik dachtg ook zo , tot poef een leuk jongen voor mij stond waar ik het nog steeds mee heb <3, Het komt vanzelf wwel dat je iemand tegen komt.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Jaa ik heb genoeg vriendjes gehad, maar de laatste twee jaar ook niet meer en mijn crush had uiteindelijk geen interesse in me. Dan ga je je toch voelen alsof er iets mis met je is. Kop op, het komt vanzelf <3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:30 ]


    ars moriendi

    Voor vorige week zaterdag leefde ik met je mee. Een vriendin die teklens in je face drukt dat je nog niet ontgroend bent. SO BE IT! Nu ben ik ondertussen wel ontgroend en heb ik bijna een vriendje.
    Ik snap wel je gevoel, het gevoel van, goh, dat zou ik graag ook willen. Je hebt ilefde om te geven maar niemand om het aan te geven.

    Nog een ding!
    Laat die "vriendin" gaan. Ik las net dat je altijd bij haar blijft terugkomen. Geloof me, voor jezelf is het beter om bij haar weg te gaan. Het is misschien even zwaar, maar kies voor jezelf in dit soort situaties. En dat is niet egoistisch.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:34 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat noem je een vriendin? Blergh! Wat een vriendin zeg. Troost jezelf ,want ik heb ook nog nooit een echt vriendje gehad ,al zou ik wel een willen. En ik ben toch ietsje ouder dan jou. Ik zeg tegen mezelf; Er komt ooit wel iemand voor jou ;O

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 22:35 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.