• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Ik vind van niet maar heel veel mensen vinden van wel :P


    Life is hard and then we die

    Regigigas schreef:
    (...)

    Haha achja, ze moet het zelf weten hoor. Ergens begrijp ik het ook wel.
    Ik zeg nu ook altijd dat ik niet ontmaagd wil worden voormijn achttiende, maar misschien krijg ik wel opeens een hele lieve vriend.


    ja, je weet maar nooit
    ik ben 19 en nog maagd
    waarom ?? omdat ik de juiste nog niet tegen ben gekomen
    en 1 van mijn exen wilde na een week al seks, toen d8 ik: rot op joh
    en toen heb ik het uitgemaakt, en hij hield niet eens echt van me, want diezelfde avond had hij al een ander xD
    but I don't care

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Doe dat, veel success :)

    hij reageerde normaal .. gewoon Ok zeggen en het begrijpen xd


    -

    Ik was vijftien en heb nog steeds met diezelfde jongen : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben ontmaagd op mijn 15de (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Asmodeus schreef:
    Ik was vijftien en heb nog steeds met diezelfde jongen : )
    13 & had meer dan een jaar met diegene :)


    Life is hard and then we die

    Asmodeus schreef:
    Ik was vijftien en heb nog steeds met diezelfde jongen : )


    Ik ook (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    het is best vroeg


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Sirena schreef:
    (...)
    hij reageerde normaal .. gewoon Ok zeggen en het begrijpen xd


    Goed om te horen :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet niet wat ik onder normaal moet verstaan tegenwoordig x'D Maar ik heb er geen problemen mee, al is 14 best wel jong.. zelf was ik 16.. da's vrij normaal geloof ik...


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    Ex astris, sciencia

    Ikzelf ook op mijn 14e, dus ik vind het niet raar. Het ligt er eerder aan of je er verantwoordelijk mee om kan gaan, en geen domme fouten maakt of onnodige risico's neemt. En of je écht een goeie relatie hebt met diegene. Ik heb btw sinds de 9e een jaar met diezelfde jongen ;3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:49 ]


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Ikzelf ook op mijn 14e, dus ik vind het niet raar. Het ligt er eerder aan of je er verantwoordelijk mee om kan gaan, en geen domme fouten maakt of onnodige risico's neemt. En of je écht een goeie relatie hebt met diegene. Ik heb btw sinds de 9e een jaar met diezelfde jongen ;3

    ;) Amen (cat)


    -

    misschien is zij ook veel volwassener dan de meesten in haar klas? en het gaat niet om leeftijd ofzo, maar of je er mentaal klaar voor bent. IK ken mensen die zeer vroeg ontmaagd zijn geweest, en de ene geeft eerlijk toe dat ze er niet klaar voor was en nog maar kind was, terwijl ik van de andere weet dat ze toen al volwassen genoeg was om dat te doen.
    en nee, ik ben 15 en ook geen maagd meer, en vind dat ook niks om mij voor te schamen. ik was er klaar voor, deed het met een jongen van wie ik zielsveel houd, en meer had ik niet nodig. (mjah, ik ben dan ook mentaal een van de volwassenere van mijn jaar..)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik was ook 14 :)