• x

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:26 ]

    Geweldig, ik slik hem al jaren, ik word maar 1 keer in de drie maanden zonder pijn ongesteld. Beter kan het niet.


    Your make-up is terrible

    Toyfriend schreef:
    Gelukkig heb ik nooit last van krampen en puisten, dus neem ik de pil nog niet (:

    Mijn pil heeft een héle lange moeilijke naam en ik slik hem nu 1,5 jaar ofzo? Ik ben ermee begonnen vanwege de seks maar goed, nu ik single ben is het gewoon handig om mijn menstruatie ermee te regelen (bloos) Al heb ik nog altijd dikke buikpijn + rugpijn maar daar heb ik dan weer wat anders voor.


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar als je eenmaal bezig bent en je moet nog gaan kloten met dat condoom...


    Niet slecht bedoeld ofzo, maar ik zou dat soort informatie toch liever voor mezelf houden. ;x

    Wat is dat toch met al die topics over de pil?
    Ik heb heel veel buikpijn, zelfs nog met mijn pil


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik slik nu al anderhalf jaar de pil. Eerst de naamloze en sinds 4 maanden Microgynon '30. Ik heb met beide véel minder last van mijn ongesteldheid. Het duurt minder lang en het doet minder pijn. Ik voel me nog wel de eerste dag ziek maar daarna gaat het over. Zonder pil lig ik 4 dagen in bed.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vreselijk last van krampen, trekt door naar mijn benen en helemaal rond mijn rug en buik. Puisten haast geen last van.
    Een paar dagen vreselijke pijn hebben of 3 kilo aan hormonen aankomen. Nee dank je.

    Ik heb de pil alleen vorig jaar 2 maanden geslikt omdat ik geen zin had om ongesteld te worken in Suriname (krul). Maar toen heb ik er geen problemen mee gehad.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Crystalflame schreef:
    Ik ben tegen de pil, omdat het puur geknoei is met je natuur.
    Maar ik zal nooit iemand anders verbieden de pil te nemen ofzo, want ik zie er het nut wel van in. :]

    Om die reden stel ik het gebruik ervan zo lang mogelijk uit :] Ik heb een uitstelpil gebruikt omdat ik ongesteld zou worden tijdens een surfvakantie aan de Atlantische oceaan en dat was al uit pure noodzaak.
    Maar als ik seksueel contact ga hebben, komt het zeker wel van een pil. Dan maar geknoei met m'n lijf. Liever dat dan een kind :]


    No growth of the heart is ever a waste

    De enige ervaring die ik met de pil heb is dat ik op het punt stond om deze te gaan halen en toen gedumpt werd. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Ja maar als je eenmaal bezig bent en je moet nog gaan kloten met dat condoom...


    voila! zonder condoom gaat alles makkelijker. vind ik toch :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snorlax schreef:
    (...)

    voila! zonder condoom gaat alles makkelijker. vind ik toch :p


    Jullie denken toch niet dat de pil alleen 100% zekerheid biedt? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat heeft iedereen vandaag met de pil? (cat)
    Anyway
    Mijn pil heet Dafne, hij houdt mijn hormonen in evenwicht -serieus, ik had een hormoon probleem en moest daarom de pil nemen- maar mijn krampen/hoofdpijn/rugpijn of puistjes zijn er niet minder op geworden, misschien wel de puistjes maar de rest absoluut niet.

    Drarry schreef:
    (...)

    Jullie denken toch niet dat de pil alleen 100% zekerheid biedt? :'D



    Nee er is 000000/1. procent kans dat je door de pil heen zwanger word.

    Drarry schreef:
    (...)

    Jullie denken toch niet dat de pil alleen 100% zekerheid biedt? :'D


    Nee, 99,9%


    Your make-up is terrible