• x

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:26 ]

    Hale schreef:
    (...)


    Nee er is 000000/1. procent kans dat je door de pil heen zwanger word.


    Nou ja, ik dacht, ik zeg het maar, aangezien iemand die ik ken zwanger is geworden door de pil heen. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Drarry schreef:
    (...)

    Nou ja, ik dacht, ik zeg het maar, aangezien iemand die ik ken zwanger is geworden door de pil heen. (cat)

    Dat komt dan waarschijnlijk door het slecht gebruiken van de pil.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Dat komt dan waarschijnlijk door het slecht gebruiken van de pil.


    Niet echt. :') Ze gebruikte die zoals het moest.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 21:25 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik haat mijn pil!
    het enige waar mijn pil voor zorgt is dat ik niet om de twee weken het rode feestje heb.

    #&%* nee ik haat dat ding, heb nog net zoveel puisten en krampen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Drarry schreef:
    (...)

    Niet echt. :') Ze gebruikte die zoals het moest.

    Bad luck for her. Ik ben allang blij dat de mijne zijn werk tenminste doet (bloos)


    -

    MonkeyPie schreef:
    ik haat mijn pil!
    het enige waar mijn pil voor zorgt is dat ik niet om de twee weken het rode feestje heb.

    #&%* nee ik haat dat ding, heb nog net zoveel puisten en krampen

    Dan moet je misschien een zwaardere pil laten voorschrijven bij je huisarts?

    Drarry schreef:
    (...)

    Nou ja, ik dacht, ik zeg het maar, aangezien iemand die ik ken zwanger is geworden door de pil heen. (cat)

    Damn, dat soort verhalen creep me the fuck out D:.
    Dan maar double Dutch als 't zo ver is, for sure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gaat iedereen nu serieus topics beginnen openen over de pil? Oh my ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    gebruik hem al 2 a 2,5 jaar...geen problemen mee, behalve dat ik van menzis er 100 euro voor mag betalen ==' (ik gebruik btw Yasmin)
    heb nog wel buikpijn en puistjes, maar zowieso de buikpijn is minder :Y) en het gevaar van zwanger worden is een HEEL stuk kleiner(A)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 22:06 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik gebruik microgynon.


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik 'm niet en ben 't ook niet van plan. Ten eerste omdat mijn moeder door de pil heen zwanger is geworden en ik de pil dus niet veilig vind en ten tweede omdat ik hem niet hoef te gebruiken om je menstruatie of iets dergelijks te verminderen en ten derde hou ik niet van medicijnen (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik neem het niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb er nare ervaringen mee. Voor mij is het niks, ben na half jaar gestopt omdat de buikpijn erger werd, duurde langer voor ik er vanaf was, daarvoor nooit geen last gehad van pijnen en duurde het niet langer dan 3 dagen en vanaf dat ik de pil slikte kwamen de problemen. en ondanks dat ik er mee gestopt ben heb ik er nog steeds last van, is al 2 jaar geleden ofzo. Ik slikte de pil dus niet omdat ik zo'n last ervan had maar om andere reden

    Caipirinha schreef:
    Goed? I guess. Het is gewoon handig.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik krijg er meer buikpijn van, maar ik slik hem toch, gewoon omdat het handig is (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.