• x

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 17:26 ]

    Gelukkig heb ik nooit last van krampen en puisten, dus neem ik de pil nog niet (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Toyfriend schreef:
    Gelukkig heb ik nooit last van krampen en puisten, dus neem ik de pil nog niet (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goed? I guess. Het is gewoon handig.


    To infinity and beyond •

    ik heb de pil ongeveer anderhalve maand geleden gekregen omdat ik telkens ziek werd tijdens mijn maandstonden. t werkt voor mij wel goed, alleen werkt het niet voor mijn puisten, misschien komt het nog maar anders maakt het mij niet uit, ben allang blij dat ik niet meer ziek word ;]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik ben tegen de pil, omdat het puur geknoei is met je natuur.
    Maar ik zal nooit iemand anders verbieden de pil te nemen ofzo, want ik zie er het nut wel van in. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zit nu aan elf maanden geloof ik. In het begin had ik erg last van de bijwerken, maar het was het waard als je naging hoeveel pijn ik wel niet had zonder de pil. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Als iedere maandstond van mij zo heftig is als deze ga ik het ook overwegen... Niet normaal.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen, ik slik niet. Voorlopig ook niet van plan. Is niet nodig, plus ehm... er zijn condooms he ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bijna al... 3 jaar aan. Heb er geen problemen mee, heeft goed tegen de puisjes geholpen, helpt tegen buikpijn enzo.

    Hoe heet juilie pil dan?

    nerveus schreef:
    Geen, ik slik niet. Voorlopig ook niet van plan. Is niet nodig, plus ehm... er zijn condooms he ;)


    Ja maar als je eenmaal bezig bent en je moet nog gaan kloten met dat condoom...

    Ik slik de pil niet.


    <3

    Ik ben er blij mee, ik ben er wel door aangekomen, 2 kilo ofzo, maar dat is niet zo erg. Ongesteldheid is veel minder erg zo en het helpt ook tege puistjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De pil nemen? Idunno, dan denk ik vaak aan iets veel anders dan puisten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.