• Don't be offended. It's just fun


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragonair schreef:
    (...)

    omdat er in vis andere vitaminen zitten als in vlees en dat is meestal gezonder, niet alle vegetariërs doen dat
    maar sommige moeten vis eten, vanwege gezondheidsproblemen of andere redenen


    Hm, zolang ze dat maar niet doen omdat ze denken dat vis eten beter is voor het milieu fso, want daar heb je ook mensen van... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hm, zolang ze dat maar niet doen omdat ze denken dat vis eten beter is voor het milieu fso, want daar heb je ook mensen van... D:


    ja, je hebt altijd van dat soort mensen

    een vriendin van mij is vegetarisch, maar ze eet wel vis
    maar ze heeft de laatste tijd problemen met haar gezondheid, dus ze moet wel

    Oke mensen die discussies voeren wat je nou wel of niet mag eten als vegetarier of wat dan ook. Doe dat ff in een ander forum, oke?
    Dit forum gaat ALLEEN over het geintje en niet over de rest erom heen.

    Dus blijf ff on-topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stiekem waren toch ontopic? we hadden het over vegetariërs en daar gaat het geintje ook over :$:$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jamess schreef:
    Oke mensen die discussies voeren wat je nou wel of niet mag eten als vegetarier of wat dan ook. Doe dat ff in een ander forum, oke?
    Dit forum gaat ALLEEN over het geintje en niet over de rest erom heen.

    Dus blijf ff on-topic
    Vertel mij dan eens even wat het betekend (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Vertel mij dan eens even wat het betekend (:


    Alwin heeft dat als goed is in vorige pagina uitgelegde (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jawaad schreef:
    (...)Vertel mij dan eens even wat het betekend (:

    Als je even omhoog scrolt had je gezien dat ik het al uitgelegd had :P

    Jamess schreef:
    (...)
    Er staat:
    Vegetarier, Oud tribale jargon voor de dorpsgek die niet kan jagen, vissen of een rijden.

    Dus in normaal nederlands:
    Vegetarier, oude benaming voor de dorpsgek die net kan jagen, vissen of rijden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    Oke mensen die discussies voeren wat je nou wel of niet mag eten als vegetarier of wat dan ook. Doe dat ff in een ander forum, oke?
    Dit forum gaat ALLEEN over het geintje en niet over de rest erom heen.

    Dus blijf ff on-topic




    We hadden het over vegetariers. Dat lijkt me redelijk ontopic. Als we alleen op t plaatje reageren kom je wss niet verder dan "haha leuk/stom" (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jamess schreef:
    (...)
    Ik vind het niet grappig, dus jij wil zeggen dat ik een dorpsgek ben? (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Alwin heeft dat als goed is in vorige pagina uitgelegde (:


    Dat was ik niet! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Jamess schreef:
    (...)


    Ow had jij het uitgelegd :O ik dacht Alwin..

    Oeps


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat was ik niet! D:


    Sorryy D: foutje D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ow had jij het uitgelegd :O ik dacht Alwin..

    Oeps


    >:C


    Ik ben veeeeel cooler dan hij is!

    Dat is geen vegetarier :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    >:C


    Ik ben veeeeel cooler dan hij is!

    Dat is geen vegetarier :Y)


    Mag ik die 99 problemen weten ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Abrazo schreef:
    Ik vind 'm niet echt grappig?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.