-
2 sep 2011 - 19:28
0
3 sep 2011 - 11:47
0
Dragonair schreef:
(...)
omdat er in vis andere vitaminen zitten als in vlees en dat is meestal gezonder, niet alle vegetariërs doen dat
maar sommige moeten vis eten, vanwege gezondheidsproblemen of andere redenen
Hm, zolang ze dat maar niet doen omdat ze denken dat vis eten beter is voor het milieu fso, want daar heb je ook mensen van...
quidquid excusatio prandium pro
3 sep 2011 - 11:48
0
DeSlenderman schreef:
(...)
Hm, zolang ze dat maar niet doen omdat ze denken dat vis eten beter is voor het milieu fso, want daar heb je ook mensen van...
ja, je hebt altijd van dat soort mensen
een vriendin van mij is vegetarisch, maar ze eet wel vis
maar ze heeft de laatste tijd problemen met haar gezondheid, dus ze moet wel3 sep 2011 - 11:49
0
Oke mensen die discussies voeren wat je nou wel of niet mag eten als vegetarier of wat dan ook. Doe dat ff in een ander forum, oke?
Dit forum gaat ALLEEN over het geintje en niet over de rest erom heen.
Dus blijf ff on-topic3 sep 2011 - 12:35
0
Stiekem waren toch ontopic? we hadden het over vegetariërs en daar gaat het geintje ook over

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 sep 2011 - 12:38
0
Jamess schreef:
Vertel mij dan eens even wat het betekend (:
Oke mensen die discussies voeren wat je nou wel of niet mag eten als vegetarier of wat dan ook. Doe dat ff in een ander forum, oke?
Dus blijf ff on-topic"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
3 sep 2011 - 12:39
0
Jawaad schreef:
(...)Vertel mij dan eens even wat het betekend (:
Alwin heeft dat als goed is in vorige pagina uitgelegde (:Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 sep 2011 - 12:39
0
Jawaad schreef:
(...)Vertel mij dan eens even wat het betekend (:
Als je even omhoog scrolt had je gezien dat ik het al uitgelegd had
Jamess schreef:
(...)
Er staat:
Vegetarier, Oud tribale jargon voor de dorpsgek die niet kan jagen, vissen of een rijden.
Dus in normaal nederlands:
Vegetarier, oude benaming voor de dorpsgek die net kan jagen, vissen of rijden.3 sep 2011 - 12:40
0
Jamess schreef:
Dus blijf ff on-topic

We hadden het over vegetariers. Dat lijkt me redelijk ontopic. Als we alleen op t plaatje reageren kom je wss niet verder dan "haha leuk/stom"
3 sep 2011 - 12:40
0
Jamess schreef:
Ik vind het niet grappig, dus jij wil zeggen dat ik een dorpsgek ben? (joehoe)
(...)"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
3 sep 2011 - 12:41
0
Sudowoodo schreef:
(...)
Alwin heeft dat als goed is in vorige pagina uitgelegde (:
Dat was ik niet!
0
Jamess schreef:
(...)
Ow had jij het uitgelegd
ik dacht Alwin..
OepsAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
0
DeSlenderman schreef:
(...)
Dat was ik niet!
Sorryy
foutje
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 sep 2011 - 12:42
0
Sudowoodo schreef:
(...)
Ow had jij het uitgelegd
ik dacht Alwin..
Oeps
>:C

Ik ben veeeeel cooler dan hij is!
Dat is geen vegetarier
3 sep 2011 - 12:44
0
DeSlenderman schreef:
(...)
>:C

Ik ben veeeeel cooler dan hij is!
Dat is geen vegetarier
Mag ik die 99 problemen weten ?Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
3 sep 2011 - 12:45
0