• Ja een heiligenarmbandje dus, ik vraag me af wie er nog meer een -of meerdere heeft, en ook draagt.
    Ik ben ook benieuwd naar wat jullie ervan geloven, qua beschermen oid. (:

    http://www.lolalifelines.be/accounts/108/media/product/2748/IMG_2791.jpg

    Ik zie op school heel veel mensen rondlopen met zo'n bandje (houten, eventueel gekleurde, vierkantjes/rechthoekjes met afbeeldingen op), maar het zou mij verwonderen als daar allemaal heiligen opstonden. Al is de kans dat er wel heiligen opstaan even groot, offcourse.

    Ik heb het in ieder geval niet, en als ik het zou hebben, zou ik niet geloven dat zo'n bandje me kan beschermen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 19:56 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb er geen.. Maar bij mij op school loopt zowat iedereen met die dingen. Ik denk eigenlijk niet met een bepaalde reden.


    JDN.

    Ik heb er geen, maar ik heb wel een kristallen kruisje als ketting. Maar dat is niet omdat ik geloof dat als ik dat draag, ik meer beschermd wordt ofzo. Het is meer voor mezelf (:.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik heb er geen en ik ken ook niemand die zo'n ding heeft.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Iedereen heeft ze wel, maar ik denk dat dat gewoon is omdat iedereen ze juist heeft, raar maar waar xd. Ik heb zelf een bergkristal om mijn nek hangen. omdat ik hem mooi vind (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Wow, drie reacties tegelijkertijd. xd

    @Sailor, op de echte staan overigens wel echt een groot aantal heiligen uit de wereld, die ook werkelijk deze benoeming hebben gekregen. (:

    Die zie ik echt veel, daarom draag ik 'm niet x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    die heb ik AHHAHAHA.
    3 zelfs.


    Smiling but close to tears.

    Ik wil er een, maar alleen omdat hij er leuk uitziet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb er geen

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 19:59 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik draag ze niet, vind het onzin. Ik geloof niet en dan ga ik er ook niet mee lopen omdat het dan stoer is. Heel veel meiden hebben ze, maar ik vraag me af of ze weten wat erop staat.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Cornflakes schreef:
    Ik heb er geen en ik ken ook niemand die zo'n ding heeft.


    Wel!
    je kent mij _O_


    Smiling but close to tears.

    Ik vind die dingen zo vet, een paar vriendinnen hebben ze en ik wil echt weten waar je ze kan kopen (':
    Ik zou hem dragen, omdat ik ze mooi vind. Niet voor een geloof ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Breezy schreef:
    (...)

    Wel!
    je kent mij _O_

    Ojaa, of course._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    NYC schreef:
    Ik vind die dingen zo vet, een paar vriendinnen hebben ze en ik wil echt weten waar je ze kan kopen (':
    Ik zou hem dragen, omdat ik ze mooi vind. Niet voor een geloof ofzo.


    Bij mij om de hoek is zon winkeltje die staat er vol mee. die heeft zelf zulke kettingen ahaha.


    Smiling but close to tears.