• Don't be offended. It's just fun


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dragonair schreef:
    hmmm... ja zo grappig vind ik hem niet
    ik ben geen vegetariër
    maar ik vind dat sommige hier wel licht geraakt zijn
    t is maar een grapje hoor

    Daarom, like dont take it serious D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jamess schreef:
    (...)
    Daarom, like dont take it serious D:


    precies

    dat Fish klopt niet.. aangezien vis toch niet valt onder vlees? of was dat iets anders..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    dat Fish klopt niet.. aangezien vis toch niet valt onder vlees? of was dat iets anders..


    als je vegetariër bent, eet je geen dieren
    dus ook geen vis

    maar volgensmij doen sommige dat toch, ik weet niet

    Dragonair schreef:
    (...)

    als je vegetariër bent, eet je geen dieren
    dus ook geen vis

    maar volgensmij doen sommige dat toch, ik weet niet

    De meeste doen dat wel voor de vitaminen en omdat vissen minder lijden, dan andere dieren tijdens het "slachten".


    Let it come and let it be

    Dragonair schreef:
    (...)

    als je vegetariër bent, eet je geen dieren
    dus ook geen vis

    maar volgensmij doen sommige dat toch, ik weet niet


    hmmm.. ik weet et niet meer.. had ik maar meer opgelet tijden bio


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De meeste doen dat wel voor de vitaminen en omdat vissen minder lijden, dan andere dieren tijdens het "slachten".


    ja, daarom zei ik ook dat ik het niet zeker wist
    een vriendin van mij is ook vegetarisch, maar ze eet wel vis, maar niet alle vegetariërs eten vis tog ??

    Dragonair schreef:
    (...)

    ja, daarom zei ik ook dat ik het niet zeker wist
    een vriendin van mij is ook vegetarisch, maar ze eet wel vis, maar niet alle vegetariërs eten vis tog ??

    Nee, niet alle, maar de meeste wel, omdat er anders "bijwerkingen" aan zitten zoals snel moe zijn, zwak, ed.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, niet alle, maar de meeste wel, omdat er anders "bijwerkingen" aan zitten zoals snel moe zijn, zwak, ed.


    daar heeft mn vriendin wel es last van

    maar ik heb het ff opgezocht
    er zijn verschillende soorten van het vegetarisme
    wist ik niet eens xD

    Google is your best friend :'D

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nee, niet alle, maar de meeste wel, omdat er anders "bijwerkingen" aan zitten zoals snel moe zijn, zwak, ed.


    Ach ik snap et hele gedoe niet D: ik vind kip te lekker om vegetarisch te worden anders was ik et zo geworden. Eet toch al amper vlees


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ach ik snap et hele gedoe niet D: ik vind kip te lekker om vegetarisch te worden anders was ik et zo geworden. Eet toch al amper vlees


    ik ben opgegroeid met het eten van vlees
    dus ik zou niet zo snel vegetarisch kunnen worden

    CountMeIn schreef:
    (...)
    De meeste doen dat wel voor de vitaminen en omdat vissen minder lijden, dan andere dieren tijdens het "slachten".

    Dat betwijfel ik.

    Officieel eet een vegetariër geen vlees, vis, schaaldieren, gevogelte en insecten. Dus alleen alles wat aan een plant groeit of waar dieren niet gedood voor hoeven te worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik.

    Officieel eet een vegetariër geen vlees, vis, schaaldieren, gevogelte en insecten. Dus alleen alles wat aan een plant groeit of waar dieren niet gedood voor hoeven te worden.


    dan ben je een veganist
    dat is weer anders

    Dragonair schreef:
    (...)

    ik ben opgegroeid met het eten van vlees
    dus ik zou niet zo snel vegetarisch kunnen worden

    Ik ben gewoon niet dol op vlees (: is verminderd met de jaren..
    wat ik nu eet; zo beetje alles van kip :$
    & karbonade.. meestal omdat me papa hem zo lekker kruid :$ + me pa vind et al niet leuk dat ik slecht eet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dragonair schreef:
    (...)

    dan ben je een veganist
    dat is weer anders


    veganist is dat je ook niks draag wat van dieren is gemaakt..
    & je eet/drink niks wat van een dier komt
    dus je draagt geen wol, geen echt bont, geen leer van dieren, je eet geen kaas of melk ofzo want dat komt van een dier (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you