• Hee mensen!

    Ik heb misschien een rare vraag, maar ik moet het toch echt wel weten. Weet iemand misschien wat voor soort tong je moet hebben om een tongpiercing te kunnen laten zetten?
    Ik had namelijk gehoord dat een tongpiercing niet bij iedere tong kan.

    Alvast bedankt!
    Xx
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik zie niet in waarom het niet in iedere tong kan. Maar ik heb er dan ook geen verstand van. Sorry (cat)

    Hahahaha, waar heb je dat van gehoord? Ik weet het niet hoor, maar het klinkt als grote onzin.:Y)



    Let op; Nu wordt dadelijk gezegd dat ik ongelijk heb, omdat je er wel een bepaald soort tong voor moet hebben.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Hahahaha, waar heb je dat van gehoord? Ik weet het niet hoor, maar het klinkt als grote onzin.:Y)



    Let op; Nu wordt dadelijk gezegd dat ik ongelijk heb, omdat je er wel een bepaald soort tong voor moet hebben.


    Ik zou het eigenlijk echt niet meer weten, weet alleen dat ik het ooit van iemand of een paar mensen heb gehoord XD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Dat heeft met je tongriem te maken. Maar als je geen tongpiercing zou kunnen doordat die tongriem in de weg zit kun je hem weg laten snijden of je tongpiercing schuin laten zetten.:Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    SergioRamos schreef:
    Dat heeft met je tongriem te maken. Maar als je geen tongpiercing zou kunnen doordat die tongriem in de weg zit kun je hem weg laten snijden of je tongpiercing schuin laten zetten.:Y)


    Oooohh, beter! :D

    Bedankt! ;)
    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8
    Dat je superverneukt gaat praten enzo :O
    Is dat ook zo (A)?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8
    Dat je superverneukt gaat praten enzo :O
    Is dat ook zo (A)?


    Bill heeft een tongpiercing en hij praat toch ook gewoon normaal?(:


    everything, in time

    Het kan niet bij iedere tong omdat bij sommige tongen een ader loopt ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Blowsighted schreef:
    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8
    Dat je superverneukt gaat praten enzo :O
    Is dat ook zo (A)?

    Hij gaat niet eens door je spier heen, meis (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hij gaat niet eens door je spier heen, meis (:


    uhm, je hele tong is een spier? lol, maar om antwoord te geven op je vraag, in een enkel geval kan er verkeerd gepierced worden en kun je daardoor inderdaad vreemd gaan praten. Maar die kans is erg klein

    Omdat je een te kleine tong kan hebben of te veel aderen in je tong hebt. Daarom kijken ze altijd eerst met een lampje onder je tong hoe en wat. (': En sowieso gaat de piercing er altijd een beetje scheef in.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet iedere tong kan gepierced worden. Sommige zijn er te kort voor bijvoorbeeld. En zoals bij mij het geval is liggen mijn aderen te dicht op elkaar waardoor piercen gevaarlijk wordt.
    Ik zou als ik jou was gewoon langs een goede professionele piercing zaak gaan en je tong na laten kijken ervoor. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    Omdat je een te kleine tong kan hebben of te veel aderen in je tong hebt. Daarom kijken ze altijd eerst met een lampje onder je tong hoe en wat. (': En sowieso gaat de piercing er altijd een beetje scheef in.


    Ja, en vaak moet je ook je tong dubbel klappen meerdere keren -moeilijk uit te leggen-, waardoor de aderen zichtbaarder worden. Toen pas zagen ze bij mij dat het niet kon, met alleen het lampje zie je het namelijk niet altijd.

    Wishing schreef:
    Het kan niet bij iedere tong omdat bij sommige tongen een ader loopt ;)



    Elke tong heeft twee aderen er in lopen. Ze moeten alleen ver genoeg van elkaar liggen voor je tong gepierced mag worden.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 19:21 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Blowsighted schreef:
    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8
    Dat je superverneukt gaat praten enzo :O
    Is dat ook zo (A)?


    De eerste dagen kan je tong misschien een beetje opgezwollen zijn, en dan ga je misschien verneukt praten maar dat trekt weg, da's al. ;3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.