• Hee mensen!

    Ik heb misschien een rare vraag, maar ik moet het toch echt wel weten. Weet iemand misschien wat voor soort tong je moet hebben om een tongpiercing te kunnen laten zetten?
    Ik had namelijk gehoord dat een tongpiercing niet bij iedere tong kan.

    Alvast bedankt!
    Xx
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik zie niet in waarom het niet in iedere tong kan. Maar ik heb er dan ook geen verstand van. Sorry (cat)

    Hahahaha, waar heb je dat van gehoord? Ik weet het niet hoor, maar het klinkt als grote onzin.:Y)



    Let op; Nu wordt dadelijk gezegd dat ik ongelijk heb, omdat je er wel een bepaald soort tong voor moet hebben.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Hahahaha, waar heb je dat van gehoord? Ik weet het niet hoor, maar het klinkt als grote onzin.:Y)



    Let op; Nu wordt dadelijk gezegd dat ik ongelijk heb, omdat je er wel een bepaald soort tong voor moet hebben.


    Ik zou het eigenlijk echt niet meer weten, weet alleen dat ik het ooit van iemand of een paar mensen heb gehoord XD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Dat heeft met je tongriem te maken. Maar als je geen tongpiercing zou kunnen doordat die tongriem in de weg zit kun je hem weg laten snijden of je tongpiercing schuin laten zetten.:Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    SergioRamos schreef:
    Dat heeft met je tongriem te maken. Maar als je geen tongpiercing zou kunnen doordat die tongriem in de weg zit kun je hem weg laten snijden of je tongpiercing schuin laten zetten.:Y)


    Oooohh, beter! :D

    Bedankt! ;)
    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8
    Dat je superverneukt gaat praten enzo :O
    Is dat ook zo (A)?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Blowsighted schreef:
    En nou hoor ik van een vriendin van me dat je je tongspier verneukt ofzo :8