• Ik ben echt een mogool, en weet nooit of ik wel alles goed schrijf in het engels. Ik kan wel praten, maar weet niet zo goed hoe je alles schrijft. Dus wat is; 'Soms wil je niet weten wat anderen van je denken' in het engels? xd

[ topic verplaatst door een moderator ]

Sometimes you don't want to know how others think about you.

[ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 19:56 ]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Sometimes you don't wanna know what other people think of you.
    Denk ik, haha

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Shamed schreef:
    Ik ben echt een mogool, en weet nooit of ik wel alles goed schrijf in het engels. Ik kan wel praten, maar weet niet zo goed hoe je alles schrijft. Dus wat is; 'Soms wil je niet weten wat anderen van je denken' in het engels? xd

Someitmes you don't wanna know what others think of you.

Wauw, zulk soort dingen zeg/denk ik nooit in het engels. Je kan ook want to i.p.v. wanna, dat is netter.

Dude, ik weet het niet en ik moet nog wel mijn cambridge examen gaan halen dit jaar, wat ergo-o

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

sometimes you don't want to know what other people think about you

zoiets denk ik, ik ben ook niet goed in engels hoor

Edit, ik ben er niet bij, laat maar.

[ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 19:57 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tamashi schreef:
    Sometimes you don't wanna know what other people think of you.
    Denk ik, haha

People - mensen
    Anderen - others

Kan allebei, maar als je de zin rechtstreeks gaat vertalen komt 'others' beter uit. :]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Yarilo schreef:
    Sometimes you don't want to know how others think about you.

thankyou <3. (:

-facepalm- Dat was het ja (: Je Engels gaat echt achteruit als je het niet leest/hoort/spreekt een tijd Ö