• Onlangs waren een vriendin en ik aan het praten over onze ouders en over welke beroepen we hadden gewild dat zij hadden.

Onze twee favorieten waren; baas over een sporthal met een grote turnzaal (Oh verassing: we turnen allebei). Dan konden we de hele dag door trainen en sleepovers houden in de valkuil. En baas van de bioscoop was onze tweede favoriet. Gratis films en sleepovers in een bioscoop! "Jij mag in zaal drie een plekje gaan zoeken en ik leg mijn slaapzak op de tweede rij in zaal 5." Hehe :9~

Ja, ik weet ook wel dat zelfs als je ouders een bioscoop hadden, je niet zomaar een nachtje daar zal mogen verblijven met je vriendinnen. Maar heb een beetje fantasie!

Welk 'beroep' wou je dat jouw ouders hadden?

[ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:27 ]

If we had not a soul, music would have created it.

een van mijn ouders zou schrijver moeten zijn, dan kon ik veel van hen leren (:

| Reality is for people that lack imagination |

Als ze maar veel verdienen (cat)

Me so good.

Raveleijn schreef:
    De baas van de Efteling.. en van de Big Mo theatre in Den Haag... Bassss.. :9~
    _O_

Shoganai i ne~

Moeder ontwerpster; ja, lekker in unieke kledij rondlopen en andere beroemde ontwerpers en modellen ontmoeten :3
    En mijn vader, hmm, iemand zoals Bill Gates :'D

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tja, ik had het wel stoer gevonden als mijn moeder beroemd was, dat iedereen haar nu nog gedacht enzo, maar dat kan ik nu niet meer veranderen he. En, voor mij vader, zou ik het inderdaad wel vet vinden als hij een of ander groot pretpark runde of een manager van een of andere beroemdheid was, of dat ik zelf gewoon kei beroemd was.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Maakt me werkelijk niks uit, zolang het geen uitkering van de sociale dienst is, zoals nu dus. So, remember kids: maak altijd je vervolgopleiding af.

No growth of the heart is ever a waste

Mijn vader is een cardioloog en mijn moeder is een makelaar. Zolang zij gelukig zijn maakt het me niets uit wat ze zijn.

Here & Now

Dursley schreef:
    Manager van allerlei leuke bands. En die bands dan natuurlijk mee naar huis nemen. :'D

_O_

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.