• Mijn hond rende net uit de garage met een bloempot in zijn bek.
    Whaha doet jullie hond eens iets raars?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb geen hond ):

    Nee, mijne is gewoon normaal :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Samurai schreef:
    Ik heb geen hond ):

    Oke wat een nieuws o.O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Oke wat een nieuws o.O

    Ja daarom zei ik het ook (nerd)

    Samurai schreef:
    (...)
    Ja daarom zei ik het ook (nerd)

    Lol n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn hond geeft een high five als die op zijn rug ligt :Y)
    En die is gewoon helemaal hyper, krijgt heel snel een ski (ofzo) en dan rent hij als een haas door de tuin, maar echt niet meer normaal


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Mijn hond geeft een high five als die op zijn rug ligt :Y)
    En die is gewoon helemaal hyper, krijgt heel snel een ski (ofzo) en dan rent hij als een haas door de tuin, maar echt niet meer normaal

    Aaah stoer :9


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn hond rolt in dode vissen, dode kikkers, poep van andere honden, mandarijnen en ze sneakt altijd mijn buurmans huis binnen


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn hond loopt heel vaak over mijn toetsenbord heen, dan komt er echt zoiets te staan: ehfgghidkjfhieowhf. En ze gaat alleen op mijn schoot zitten als ik op de laptop zit :'D.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mijn hond zit neer in de zetel zoals een mens neerzit xp


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Soms blijft mijn hond gewoon rondjes draaien tot dat hij in zijn staart kan bijten xd


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Niet echt. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    oke weird =DDD
    mijn hond doet altijd raar.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn hond sleept de mixerpoten mee, als hij ze kan pakken en hij kan dansen als een ballerina (lol, echt zo op zijn achterpootjes) Hij heeft ook al eens een stenen pot meegesleurd (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 15:37 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb geen hond, maar wel een rare kat die sperziebonen als prooidieren ziet. ;o


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.