• Onlangs waren een vriendin en ik aan het praten over onze ouders en over welke beroepen we hadden gewild dat zij hadden.

    Onze twee favorieten waren; baas over een sporthal met een grote turnzaal (Oh verassing: we turnen allebei). Dan konden we de hele dag door trainen en sleepovers houden in de valkuil. En baas van de bioscoop was onze tweede favoriet. Gratis films en sleepovers in een bioscoop! "Jij mag in zaal drie een plekje gaan zoeken en ik leg mijn slaapzak op de tweede rij in zaal 5." Hehe :9~

    Ja, ik weet ook wel dat zelfs als je ouders een bioscoop hadden, je niet zomaar een nachtje daar zal mogen verblijven met je vriendinnen. Maar heb een beetje fantasie!



    Welk 'beroep' wou je dat jouw ouders hadden?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eigenlijk maakt dat me niet uit, het zou alleen wel tof zijn als haar eigen bedrijf nog nét iets beter gaat lopen. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:28 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Schrijver of acteur :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat boeit mij niet zoveel eigenlijk, als we maar rondkomen (bloos)


    -

    Politie, dáh. Of dierenbeschermers ofzo, dan zou ik meegaan hihi.


    We accept the love we think we deserve.

    Genius schreef:
    Dat boeit mij niet zoveel eigenlijk, als we maar rondkomen (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Manager van allerlei leuke bands. En die bands dan natuurlijk mee naar huis nemen. :'D

    Genius schreef:
    Dat boeit mij niet zoveel eigenlijk, als we maar rondkomen (bloos)


    Natuurlijk is dat het belangrijkste. Ik ben ook tevreden dat mijn ouders een goede job hebben. Maar daar gaat het even niet om. Stel dat je gewoon zo mocht kiezen. Wat lijkt jou dan leuk en waarom? ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Onterwerper/ontwerpster :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bodyguard van James en Oliver Phelps. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Atropos schreef:
    Onterwerper/ontwerpster :')

    Maakt mij niet echt uit, als ze maar een beetje rondkomen en niet zoals mijn vader nu heeft 6 weken weg 5 weken thuis.
    Of misschirn zo iemand.die concerten regelt in Ahoy, misschien dat je dan vrijkaartjes ergens voor krijgt :'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:41 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Genius schreef:
    Dat boeit mij niet zoveel eigenlijk, als we maar rondkomen (bloos)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Padalecki schreef:
    (...)

    Natuurlijk is dat het belangrijkste. Ik ben ook tevreden dat mijn ouders een goede job hebben. Maar daar gaat het even niet om. Stel dat je gewoon zo mocht kiezen. Wat lijkt jou dan leuk en waarom? ^^

    Weet ik veel, het beroep van mijn ouders boeit me echt niet :'D Of ik het nou zelf mag bedenken of niet.


    -

    Dursley schreef:
    Manager van allerlei leuke bands. En die bands dan natuurlijk mee naar huis nemen. :'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Baas van studio 100 Group.
    Dus gelijkertijdt ook van de Plopsa parken. :9~


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!