• Ik zit hier in Turkije en soms kan de elektriciteit weg zijn. Mijn broer ging met zijn vriend in de lift en toen was de elektriciteit weg. Mijn ma dik stressen C: Haha, hij was er binnen vijf minuten weer uit ofzo. Als mij dat gebeurd dan ga ik dik janken, zo'n drama maak ik er vast wel van.



    Heb jij of ken jij iemand die er in vast zat? Hoe zou jij reageren?

    x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb -gelukkig- nog nooit vast gezeten in een lift. Wil het liever ook niet meemaken, dan geraak ik echt lichtelijk claustrofobisch..


    Bad decisions make good stories.

    Daar heb ik altijd schrik voor als ik in een lift stap maar het gebeurt zelden dat ik een lift in moet.


    None but ourselves can free our minds.

    razorsdown schreef:
    Daar heb ik altijd schrik voor als ik in een lift stap maar het gebeurt zelden dat ik een lift in moet.



    Alleen in eeen lift vind ik eng :3


    Pretty is just a pretty word.

    Ik raak altijd compleet over mijn toeren als me dat overkomt. Maar dat heb ik ook niet van een vreemde, want mijn halve familie is zo claustrofobisch als de pest.


    Searching heavens for another earth

    MadameParis schreef:
    Ik heb -gelukkig- nog nooit vast gezeten in een lift. Wil het liever ook niet meemaken, dan geraak ik echt lichtelijk claustrofobisch..


    Don't be like the rest of them, darling

    Mysterions schreef:
    Ik raak altijd compleet over mijn toeren als me dat overkomt. Maar dat heb ik ook niet van een vreemde, want mijn halve familie is zo claustrofobisch als de pest.


    Hhaha, ik zie het al voor me. Een hele familie flipt in 1 kleine lift xD


    Pretty is just a pretty word.

    Jup. Stond vast in de lift op school, samen met een vriendin. Beiden raakten we in paniek, maar uiteindelijk deed hij het wel weer.


    To infinity and beyond •

    MadameParis schreef:
    Ik heb -gelukkig- nog nooit vast gezeten in een lift. Wil het liever ook niet meemaken, dan geraak ik echt lichtelijk claustrofobisch..


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zou dood gaan in die lift. Als ik vast zit, begin ik meteen te stressen en te janken en krijg ik last van claustrofobie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik zou dood gaan in die lift. Als ik vast zit, begin ik meteen te stressen en te janken en krijg ik last van claustrofobie.



    Oeh samen in de lift dan maar? Dan kunnen we samen stressen en huilen c:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Hhaha, ik zie het al voor me. Een hele familie flipt in 1 kleine lift xD


    Zet er nog een spin of naaktslak bij en dat hele gezin ligt om voordat je met je ogen kunt knipperen. xD


    Searching heavens for another earth

    Enkele dagen geleden zat ik ook vast in de lift maar dan voor een uur...er is zelfs een topic van.
    En het was een lift die amper 1 meter op 1 meter was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb drie maanden geleden vast in de lift gezeten, maar het was een lift bedoeld voor mensen met winkelwagentjes dus ik had genoeg ruimte.
    Ik had ook altijd gedacht dat ik in paniek zou raken, maar op dat moment had ik zoiets van "Oké leuk, dat wordt bellen." Na ongeveer 10 minuten deed de lift het gelukkig weer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    dat zou mij niet moeten gebeuren dan zou ik waarschijnlijk compleet in paniek raken.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Dai5y schreef:
    Ik heb drie maanden geleden vast in de lift gezeten, maar het was een lift bedoeld voor mensen met winkelwagentjes dus ik had genoeg ruimte.
    Ik had ook altijd gedacht dat ik in paniek zou raken, maar op dat moment had ik zoiets van "Oké leuk, dat wordt bellen." Na ongeveer 10 minuten deed de lift het gelukkig weer.

    Ik las eerst dat je drie maanden vast in een lift had gezeten, lol.

    Ik ben niet claustrofobisch, maar ik kan niet tegen opgesloten zitten. Ik kan ook niet tegen schoolfeesten, dat is bij ons best in een grote ruimte, maar veel te druk voor mij, ik voel me dan best opgesloten haha. Dus ja, ik zou ook flippen in die lift, denk ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.